Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Fra: 2019   Til: 2019   Rapporteringsår   Enhet: Avdeling for utdanning og studiekvalitet (USN)   Underkategori: Vitenskapelig artikkel   Underkategori: Vitenskapelig oversiktsartikkel/review   Underkategori: Vitenskapelig monografi   Underkategori: Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-6 av 6

Del av bok/rapport
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 Wølner, Tor Arne; Horgen, Svend Andreas.
Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?. I: 101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245025354. s. 65-78
USN Untitled
 
Tidsskriftspublikasjon
Vitenskapelig artikkel
2 Scherer, Ronny; Siddiq, Fazilat.
The relation between students' socioeconomic status and ICT literacy: Findings from a meta-analysis. Computers & Education 2019 ;Volum 138. s. 13-32
USN UiO Untitled
 
3 Scherer, Ronny; Siddiq, Fazilat; Tondeur, Jo.
The technology acceptance model (TAM): A meta-analytic structural equation modeling approach to explaining teachers’ adoption of digital technology in education. Computers & Education 2019 ;Volum 128. s. 13-35
USN UiO Untitled
 
4 Siddiq, Fazilat; Scherer, Ronny.
Is there a gender gap? A meta-analysis of the gender differences in students' ICT literacy. Educational Research Review 2019 ;Volum 27. s. 205-217
USN UiO Untitled
 
5 Tondeur, Jo; Scherer, Ronny; Baran, Evrim; Siddiq, Fazilat; Valtonen, Teemu; Sointu, Erkko.
Teacher educators as gatekeepers: Preparing the next generation of teachers for technology integration in education. British Journal of Educational Technology (BJET) 2019 ;Volum 50.(3) s. 1189-1209
USN UiO Untitled
 
6 Tondeur, Jo; Scherer, Ronny; Siddiq, Fazilat; Baran, Evrim.
Enhancing pre-service teachers’ technological pedagogical content knowledge (TPACK): a mixed-method study. Educational technology research and development 2019
USN UiO Untitled