Del av bok/rapport Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
|
1. |
Groth, Camilla; Berg, Arild. Co-creation in professional craft practice. I: Proceedings of DRS 2018 - Volume 4. Design Research Society 2018 ISBN 9781912294299. s. 1624-1644 OSLOMET USN
Untitled
|
|
2. |
Nordström, Susan Naomi; Andersen, Camilla Eline; Osgood, Jayne; Waterhouse, Ann-Hege Lorvik; Otterstad, Ann Merete; Jensen, Maybritt. Alice's adventures: Reconfiguring solidarity in early childhood education and care through data events. I: Principles of transversality in globalization and education. Springer Nature 2018 ISBN 9789811305832. s. 175-193 USN HINN OSLOMET
Untitled
|
|
3. |
Olafsson, Brynjar; Gulliksen, Marte Sørebø. Kreativitet i begynneropplæringen. I: Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215030012. s. 249-268 USN
Untitled
|
|
4. |
Otterstad, Ann Merete; Waterhouse, Ann Hege Lorvik. Touchicizing Posthuman Digital-Artistic-Assemblages of Child/ren/hood(s) Exposuring(s) in the Making …. I: Arts-Research-Education. Connections and Directions.. Springer 2018 ISBN 978-3-319-61560-8. s. 103-121 OSLOMET USN
Untitled
|
|
5. |
Solberg, Anne. Transdisciplinary Doctorates in the Making Disciplines. I: Proceedings of DRS 2018 - Volume 4. Design Research Society 2018 ISBN 9781912294299. s. 1551-1566 USN
Untitled
|
Tidsskriftspublikasjon Vitenskapelig artikkel
|
6. |
Aagaard, Toril; Breivik, June; Erikson, Inger Carin; Hjukse, Hjørdis; Swanberg, Anne Berit; Steen-Utheim, Anna Therese; Tveiten, Oddgeir. Teknologi og nye undervisningspraksiser: Videofortellinger som redskap for pedagogisk refleksjon. UNIPED 2018 ;Volum 41.(2) s. 133-146 USN UIA BI
Untitled
|
|
7. |
Björk, Cecilia; Di Lorenzo Tillborg, Adriana; Heimonen, Marja; Holst, Finn; Jordhus-Lier, Anne; Rønningen, Anders; Aglen, Gry Sagmo; Laes, Tuulikki. Music education policy in schools of music and performing arts in four Nordic countries: the potential of multi-actor processes. Finnish Journal of Music Education 2018 ;Volum 21.(2) s. 10-37 HINN NMH USN
Untitled
|
|
8. |
Carlsen, Kari. Visual Ethnography as tool in exploring children’s embodied making processes in preprimary education. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2018 ;Volum 11.(2) s. - USN
Untitled
|
|
9. |
Carlsen, Kari; Randers-Pehrson, Anniken; Hermansen, Hilde. Design, kunst og håndverk i Norge: fra barnehage til PhD. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(3) s. 58-73 NORD USN
Untitled
|
|
10. |
Christoffersen, Jan Terje; Thorsnes, Tollef. Opplysning eller lampefeber? : bruk av projektor i fire norske menigheter. Tidsskrift for Praktisk Teologi (TPT) 2018 ;Volum 35.(1) s. 4-15 USN MF
Untitled
|
|
11. |
Gulliksen, Marte Sørebø. Norwegian parents’ perspective on environmental factors that influence creativity – An empirical grounding for future studies. International Journal of Educational Research 2018 ;Volum 88.(March) s. 85-94 USN
Untitled
|
|
12. |
Huotilainen, Minna; Rankanen, Mimmu; Groth, Camilla; Seitamaa-Hakkarainen, Pirita; Mäkelä, Maarit. Why our brains love arts and crafts implications of creative practices on psychophysical well-being. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2018 ;Volum 11.(2) s. - USN
Untitled
|
|
13. |
Olafsson, Brynjar; Joelsdottir, Asdis. Design og håndverkog Tekstil på Island. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(3) s. 39-57 USN
Untitled
|
|
14. |
Rimstad, Åsta. Handlingsrammer og handlingsrom i kunst og handverksfaget: korleis institusjonelle mønster medverkar i studentars skapande prosessar med installasjonar. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(1) s. 49-58 USN
Untitled
|