Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Fra: 2018   Til: 2018   Rapporteringsår   Enhet: Institutt for estetiske fag (USN)   Underkategori: Vitenskapelig artikkel   Underkategori: Vitenskapelig oversiktsartikkel/review   Underkategori: Vitenskapelig monografi   Underkategori: Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel   Alle publ. kanaler

Viser treff 1-14 av 14

Del av bok/rapport
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 Groth, Camilla; Berg, Arild.
Co-creation in professional craft practice. I: Proceedings of DRS 2018 - Volume 4. Design Research Society 2018 ISBN 9781912294299. s. 1624-1644
OSLOMET USN Untitled
 
2 Nordström, Susan Naomi; Andersen, Camilla Eline; Osgood, Jayne; Waterhouse, Ann-Hege Lorvik; Otterstad, Ann Merete; Jensen, Maybritt.
Alice's adventures: Reconfiguring solidarity in early childhood education and care through data events. I: Principles of transversality in globalization and education. Springer Nature 2018 ISBN 9789811305832. s. 175-193
USN HINN OSLOMET Untitled
 
3 Olafsson, Brynjar; Gulliksen, Marte Sørebø.
Kreativitet i begynneropplæringen. I: Den viktige begynneropplæringen. En forskningsbasert tilnærming.. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215030012. s. 249-268
USN Untitled
 
4 Otterstad, Ann Merete; Waterhouse, Ann Hege Lorvik.
Touchicizing Posthuman Digital-Artistic-Assemblages of Child/ren/hood(s) Exposuring(s) in the Making …. I: Arts-Research-Education. Connections and Directions.. Springer 2018 ISBN 978-3-319-61560-8. s. 103-121
OSLOMET USN Untitled
 
5 Solberg, Anne.
Transdisciplinary Doctorates in the Making Disciplines. I: Proceedings of DRS 2018 - Volume 4. Design Research Society 2018 ISBN 9781912294299. s. 1551-1566
USN Untitled
 
Tidsskriftspublikasjon
Vitenskapelig artikkel
6 Aagaard, Toril; Breivik, June; Erikson, Inger Carin; Hjukse, Hjørdis; Swanberg, Anne Berit; Steen-Utheim, Anna Therese; Tveiten, Oddgeir.
Teknologi og nye undervisningspraksiser: Videofortellinger som redskap for pedagogisk refleksjon. UNIPED 2018 ;Volum 41.(2) s. 133-146
USN UIA BI Untitled
 
7 Björk, Cecilia; Di Lorenzo Tillborg, Adriana; Heimonen, Marja; Holst, Finn; Jordhus-Lier, Anne; Rønningen, Anders; Aglen, Gry Sagmo; Laes, Tuulikki.
Music education policy in schools of music and performing arts in four Nordic countries: the potential of multi-actor processes. Finnish Journal of Music Education 2018 ;Volum 21.(2) s. 10-37
HINN NMH USN Untitled
 
8 Carlsen, Kari.
Visual Ethnography as tool in exploring children’s embodied making processes in preprimary education. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2018 ;Volum 11.(2) s. -
USN Untitled
 
9 Carlsen, Kari; Randers-Pehrson, Anniken; Hermansen, Hilde.
Design, kunst og håndverk i Norge: fra barnehage til PhD. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(3) s. 58-73
NORD USN Untitled
 
10 Christoffersen, Jan Terje; Thorsnes, Tollef.
Opplysning eller lampefeber? : bruk av projektor i fire norske menigheter. Tidsskrift for Praktisk Teologi (TPT) 2018 ;Volum 35.(1) s. 4-15
USN MF Untitled
 
11 Gulliksen, Marte Sørebø.
Norwegian parents’ perspective on environmental factors that influence creativity – An empirical grounding for future studies. International Journal of Educational Research 2018 ;Volum 88.(March) s. 85-94
USN Untitled
 
12 Huotilainen, Minna; Rankanen, Mimmu; Groth, Camilla; Seitamaa-Hakkarainen, Pirita; Mäkelä, Maarit.
Why our brains love arts and crafts implications of creative practices on psychophysical well-being. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2018 ;Volum 11.(2) s. -
USN Untitled
 
13 Olafsson, Brynjar; Joelsdottir, Asdis.
Design og håndverkog Tekstil på Island. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(3) s. 39-57
USN Untitled
 
14 Rimstad, Åsta.
Handlingsrammer og handlingsrom i kunst og handverksfaget: korleis institusjonelle mønster medverkar i studentars skapande prosessar med installasjonar. Techne Serien 2018 ;Volum 25.(1) s. 49-58
USN Untitled