Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Søkekriterier:
Fra: 2013   Til: 2017   Enhet: Institutt for markedsføring (BI)   Hovedkategori: Bok   Kun publ. kanaler nivå 1

Viser treff 1-11 av 11

2017
1 Heggernes, Tarjei Alvær.
Digital Forretningsforståelse, 2. utgave. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 978-82-450-2246-9) 313 s.
BI Untitled
 
2 Heggernes, Tarjei Alvær; Torvatn, Tim Kristian Andreas; Belsom, Einar; Sørheim, Roger; Rolfsen, Monica.
Teknologiledelse - for ingeniørstudier, arbeidsbok og casesamling. Fagbokforlaget 2017 (ISBN 978-82-450-2174-5) 225 s.
BI NTNU Untitled
 
2016
3 Biong, Harald; Nes, Erik Bertin; Sande, Jon Bingen.
Markedsføring på bedriftsmarkedet 4. utgave. Universitetsforlaget 2016 (ISBN 978-82-15-02653-4) 496 s.
BI Untitled
 
4 Olsen, Lars Erling; Peretz, Adrian; Samuelsen, Bendik Meling.
Merkevareledelse. Cappelen Damm Akademisk 2016 (ISBN 978-82-02-48974-8) 679 s.
BI HK Untitled
 
5 Torvatn, Tim Kristian Andreas; Rolfsen, Monica; Heggernes, Tarjei Alvær; Sørheim, Roger.
Teknologiledelse for ingeniørstudier. Fagbokforlaget 2016 (ISBN 9788245020205) 500 s.
BI NTNU Untitled
 
2015
6 Andreassen, Tor W.; Lervik-Olsen, Line.
Service og Innovasjon. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1506-5) 287 s.
BI NHH Untitled
 
7 Solberg, Carl Arthur.
Internasjonal markedsføring. 9. utg.. Universitetsforlaget 2015 (ISBN 978-82-15-02479-0) 480 s.
BI Untitled
 
8 Stiklestad, Trond; Solberg, Frode; Erichsen, Morten.
Ledelse i små og mellomstore virksomheter. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1490-7) 416 s.
BI NTNU Untitled
 
2014
9 Selnes, Fred; Lanseng, Even Johan.
Markedsføringsledelse : med digitale verktøy. Gyldendal Akademisk 2014 (ISBN 978-82-05-45925-0) 373 s.
BI USN Untitled
 
2013
10 Heggernes, Tarjei Alvær.
Digital Forretningsforståelse. Fagbokforlaget 2013 (ISBN 978-82-450-1359-7) 269 s.
BI Untitled
 
11 Nygaard, Arne; Gripsrud, Geir; Bø, Eirill.
Ledelse av Forsyningskjeder. Fagbokforlaget 2013 (ISBN 978-82-450-1302-3) 301 s.
BI Untitled