2019
|
1. |
Sølvberg, Astrid Margrethe; Moen, Torill; Rismark, Marit; Tveit, William Arne. Immediate and direct links from university course content to participants’ work practice: A study of Norwegian educational-psychological counsellors’ reflection logs in a post-graduate education program. Nordic Studies in Education 2019 ;Volume 39.(4) p. 281-293 NTNU
Untitled
|
2016
|
2. |
Lorentsen, Hilde; Tveit, William Arne. Norske barn får for lite ros. nrk.no [Internet] 2016-09-27 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Tveit, William Arne. Anerkjennelse i samtale om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7. NTNU
Untitled
|
|
4. |
Tveit, William Arne. Hvordan kan PPT bidra til å utvikle læringsmiljøet i skolen?. NTNU
Untitled
|
|
5. |
Tveit, William Arne. Proaktive strategier - bruk av klasseregler - muligheter og dilemmaer. SEVU-PPT nett Trondheim 2016 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Tveit, William Arne. Å styrke den kollektive bevisstheten. Utdanning 2016 (16) p. 48-51 NTNU
Untitled
|
2014
|
7. |
Tveit, William Arne. PP-rådgiveres læring gjennom videreutdanning. I: Inklusionens historie og aktualitet. Festskrift til en ildsjel - Ole Hansen. Dafolo Forlag 2014 ISBN 978-87-7160-008-7. p. 87-98 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Tveit, William Arne; Elder, Ingunn. Kvantespranget - en modell for mestring og medvirkning i skolen. Utdanning 2014 (19) p. 48-51 NTNU
Untitled
|
2013
|
9. |
Moen, Torill; Tveit, Arne. Continuing professional development for educational-psychological counsellors: reflection by means of theory. European Educational Research Association (ECER); 2013-09-09 - 2013-09-13 NTNU
Untitled
|
2012
|
10. |
Tveit, William Arne. Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet. Gyldendal Akademisk 2012 (ISBN 9788205423121) 43 p. NTNU
Untitled
|