Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-10 of 10

2019
1 Sølvberg, Astrid Margrethe; Moen, Torill; Rismark, Marit; Tveit, William Arne.
Immediate and direct links from university course content to participants’ work practice: A study of Norwegian educational-psychological counsellors’ reflection logs in a post-graduate education program. Nordic Studies in Education 2019 ;Volume 39.(4) p. 281-293
NTNU Untitled
 
2016
2 Lorentsen, Hilde; Tveit, William Arne.
Norske barn får for lite ros. nrk.no [Internet] 2016-09-27
NTNU Untitled
 
3 Tveit, William Arne.
Anerkjennelse i samtale om tallet 18. I: Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.. Gyldendal Akademisk 2016 ISBN 978820549382-7.
NTNU Untitled
 
4 Tveit, William Arne.
Hvordan kan PPT bidra til å utvikle læringsmiljøet i skolen?.
NTNU Untitled
 
5 Tveit, William Arne.
Proaktive strategier - bruk av klasseregler - muligheter og dilemmaer. SEVU-PPT nett Trondheim 2016
NTNU Untitled
 
6 Tveit, William Arne.
Å styrke den kollektive bevisstheten. Utdanning 2016 (16) p. 48-51
NTNU Untitled
 
2014
7 Tveit, William Arne.
PP-rådgiveres læring gjennom videreutdanning. I: Inklusionens historie og aktualitet. Festskrift til en ildsjel - Ole Hansen. Dafolo Forlag 2014 ISBN 978-87-7160-008-7. p. 87-98
NTNU Untitled
 
8 Tveit, William Arne; Elder, Ingunn.
Kvantespranget - en modell for mestring og medvirkning i skolen. Utdanning 2014 (19) p. 48-51
NTNU Untitled
 
2013
9 Moen, Torill; Tveit, Arne.
Continuing professional development for educational-psychological counsellors: reflection by means of theory. European Educational Research Association (ECER); 2013-09-09 - 2013-09-13
NTNU Untitled
 
2012
10 Tveit, William Arne.
Anerkjennelse, ros og regler i klasserommet. Gyldendal Akademisk 2012 (ISBN 9788205423121) 43 p.
NTNU Untitled