|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Showing results 1-10 of 10
|
|
2020
|
1. |
brandsborg, Erik; Holdhus, Kari Mette. Bratt læringskurve, men givende samarbeid mellom musikere og skoler. www.kulturtanken.no [Internet] 2020-03-05 HVL
Untitled
|
|
2. |
brandsborg, Erik; Holdhus, Kari Mette. Kan kunstnere og lærere samarbeide?. kulturtanken.no [Internet] 2020-11-02 HVL
Untitled
|
|
3. |
Helleve, Kjartan; Holdhus, Kari Mette. Musikk-DKS vil ha lærarar med på laget. Periskop.no [Internet] 2020-12-14 HVL
Untitled
|
|
4. |
Holdhus, Kari Mette. Om innovasjonsforskning og kunstfagdidaktikk, med prosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko) som eksempel.. Forskningspresentasjon; 2020-05-27 - 2020-05-27 HVL
Untitled
|
|
5. |
Holdhus, Kari Mette. Skole og konsert –fra formidling til dialog (DiSko) - prosjektpresentasjon biblioteklunsj. Faglunsj HVL-biblioteket; 2020-05-14 - 2020-05-14 HVL
Untitled
|
|
6. |
Holdhus, Kari Mette; Espeland, Magne; Romme, Jonas Cisar; Christophersen, Catharina Renate. Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?. The topology of music education The topology of music education as a field of researches, policies and practices; 2020-03-03 - 2020-03-05 HVL
Untitled
|
|
7. |
Holdhus, Kari Mette; Romme, Jonas Cisar; Almaas, Rebecca; Espeland, Magne. Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?. The topology of music education research; 2020-03-03 - 2020-03-05 HVL
Untitled
|
|
8. |
Holdhus, Kari Mette; Romme, Jonas Cisar; Waade, Roy Aksel; Almaas, Rebecca. Kunstnerbesøk, relasjon og samarbeid: Produksjonsnotat fra innovasjonsprosjektet «Skole og konsert–fra formidling til dialog (DiSko)».. Stord: Høgskulen på Vestlandet Case Center 2020 (ISBN 978-82-93677-24-6) 79 p. HVL NORD
Untitled
|
|
9. |
Holdhus, Kari Mette; Waade, Roy Aksel; Romme, Jonas Cisar; Almås, Rebecca; Espeland, Magne. Innovasjonsprosjektet Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Erfaringsrapport 2019. Stord: Center for Creativities, Arts and Science in Education (CASE), Høgskulen på Vestlandet, Stord Campus 2020 (ISBN 978-82-93677-06-2) 84 p. HVL NORD
Untitled
|
|
10. |
Karlsen, Kristine Høeg; Skregelid, Lisbet; Holdhus, Kari Mette. Styrking av praktisk og estetisk innhold i skolen: Velment, men uforpliktende strategi. Utdanningsnytt.no 2020 (1) UIA HIOF HVL
Untitled
|
|