Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-10 of 10

2020
1 brandsborg, Erik; Holdhus, Kari Mette.
Bratt læringskurve, men givende samarbeid mellom musikere og skoler. www.kulturtanken.no [Internet] 2020-03-05
HVL Untitled
 
2 brandsborg, Erik; Holdhus, Kari Mette.
Kan kunstnere og lærere samarbeide?. kulturtanken.no [Internet] 2020-11-02
HVL Untitled
 
3 Helleve, Kjartan; Holdhus, Kari Mette.
Musikk-DKS vil ha lærarar med på laget. Periskop.no [Internet] 2020-12-14
HVL Untitled
 
4 Holdhus, Kari Mette.
Om innovasjonsforskning og kunstfagdidaktikk, med prosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko) som eksempel.. Forskningspresentasjon; 2020-05-27 - 2020-05-27
HVL Untitled
 
5 Holdhus, Kari Mette.
Skole og konsert –fra formidling til dialog (DiSko) - prosjektpresentasjon biblioteklunsj. Faglunsj HVL-biblioteket; 2020-05-14 - 2020-05-14
HVL Untitled
 
6 Holdhus, Kari Mette; Espeland, Magne; Romme, Jonas Cisar; Christophersen, Catharina Renate.
Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?. The topology of music education The topology of music education as a field of researches, policies and practices; 2020-03-03 - 2020-03-05
HVL Untitled
 
7 Holdhus, Kari Mette; Romme, Jonas Cisar; Almaas, Rebecca; Espeland, Magne.
Breaking the dualism of Art vs Pedagogy? Public schools as topoi for dialogic musical events?. The topology of music education research; 2020-03-03 - 2020-03-05
HVL Untitled
 
8 Holdhus, Kari Mette; Romme, Jonas Cisar; Waade, Roy Aksel; Almaas, Rebecca.
Kunstnerbesøk, relasjon og samarbeid: Produksjonsnotat fra innovasjonsprosjektet «Skole og konsert–fra formidling til dialog (DiSko)».. Stord: Høgskulen på Vestlandet Case Center 2020 (ISBN 978-82-93677-24-6) 79 p.
HVL NORD Untitled
 
9 Holdhus, Kari Mette; Waade, Roy Aksel; Romme, Jonas Cisar; Almås, Rebecca; Espeland, Magne.
Innovasjonsprosjektet Skole og konsert - fra formidling til dialog (DiSko): Erfaringsrapport 2019. Stord: Center for Creativities, Arts and Science in Education (CASE), Høgskulen på Vestlandet, Stord Campus 2020 (ISBN 978-82-93677-06-2) 84 p.
HVL NORD Untitled
 
10 Karlsen, Kristine Høeg; Skregelid, Lisbet; Holdhus, Kari Mette.
Styrking av praktisk og estetisk innhold i skolen: Velment, men uforpliktende strategi. Utdanningsnytt.no 2020 (1)
UIA HIOF HVL Untitled