Søkekriterier:
Personløpenummer: 325030 Underkategori: Vitenskapelig artikkel Underkategori: Vitenskapelig oversiktsartikkel/review Alle publ. kanaler
2020
|
1. |
Viken, Monica. The Borderline Between Legitimate and Unfair Copying of Products – A Unified Scandinavian Approach?. IIC - International Review of Intellectual Property and Competition Law 2020 ;Volum 51.(9) s. 1033-1061 BI
Untitled
|
2019
|
2. |
Eidsvold-Tøien, Irina; Viken, Monica. Hvor effektive er de norske opphavsrettslige håndhevingsregler?. NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd 2019 ;Volum 40.(3) s. 318-356 BI
Untitled
|
|
3. |
Viken, Monica. Sterkere virkemidler med utilsiktede konsekvenser i norsk markedsføringslov?. Tidsskrift for forretningsjus 2019 ;Volum 22.(1) s. 89-122 BI
Untitled
|
2016
|
4. |
Viken, Monica. Franchising in Norway – Balancing Complexity in a Contractual Relationship. Tidskrift utgiven av juridiska föreningen Finland 2016 ;Volum 152.(3) s. 338-365 BI
Untitled
|
2014
|
5. |
Viken, Monica. Dokumentasjon for innarbeidet særpreg – i kjølvannet av de forenede saker C-217/13 og C-218/13 (Sparkassen) om fargemerker. NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd 2014 ;Volum 83.(6) s. 607-627 BI
Untitled
|
|
6. |
Viken, Monica. Markedsføring av eiendomsmeglingsvirksomhet - juridiske rammer. Tidsskrift for eiendomsrett 2014 (2) s. 93-119 BI
Untitled
|
2012
|
7. |
Viken, Monica. Legal Aspects Regarding the Use of Market Surveys as Evidence. NIR : Nordiskt immateriellt rättsskydd 2012 ;Volum 81.(3) s. 220-234 BI
Untitled
|
2009
|
8. |
Viken, Monica. Beskyttelse mot uønsket markedsføring etter ny markedsføringslov. Magma forskning og viten 2009 ;Volum 12.(4) BI
Untitled
|
|