Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   
Back to search     Short format     Full format    
Export to


Showing results 1-17 of 17

2024
1 Jentoft, Rita Jannie; Lauritzen, Camilla; Furu, Rigmor; Mathisen, Vår; Nermo, Hege; Næss, Eva Therese.
Hvordan fremme terapeutisk og tverrfaglig kompetanse gjennom virtuelle læringsressurser?. Virtuell Reality (VR) med fremtidens briller på?; 2024-01-31 - 2024-02-01
HAUKELAND THTKS UiT Untitled
 
2023
2 Jentoft, Rita Jannie; Mathisen, Vår; Lauritzen, Camilla; Næss, Eva Therese; Nermo, Hege; Furu, Rigmor.
Strengthen Therapeutic and Interprofessional Competence through Virtual Resources and digital learning. 27th ENOTHE Annual Meeting; 2023-10-26 - 2023-10-28
THTKS UiT Untitled
 
2022
3 Jentoft, Rita; Mathisen, Vår; Furu, Rigmor; Næss, Eva Therese; Reedtz, Charlotte.
TeraVRi -an innovative model for sustainable education Connecting Interprofessional and Therapeutic competence through VR-technology. NIPNET 2022 Conference; 2022-06-19 - 2022-06-22
UiT Untitled
 
2021
4 Cheetham, Nina Bøhle; Jentoft, Rita; Furu, Rigmor.
Åse og Knut utforsker hvilken nytte velferdsteknologi kan ha i hverdagslivet ved demens. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021
UiT Untitled
 
5 Cheetham, Nina Bøhle; Jentoft, Rita; Furu, Rigmor; Holthe, Torhild.
Demens og velferdsteknologi i hverdagslivet. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021
OSLOMET UiT Untitled
 
6 Jentoft, Rita; Cheetham, Nina Bøhle; Furu, Rigmor.
Sverre og Petter utforsker bruk og nytte av velferdsteknologi i hverdagslivet ved demens. UiT Norges arktiske universitet Tromsø 2021
UiT Untitled
 
7 Jentoft, Rita; Cheetham, Nina Bøhle; Furu, Rigmor; Holthe, Torhild.
Filmen er basert på Gunn og Erik sine hverdagslivserfaringer med demens og velferdsteknologi. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021
UiT OSLOMET Untitled
 
2020
8 Furu, Rigmor.
Kap. 8. Pedagogiske betraktninger rundt utvikling av en digital læringsressurs. I: Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning. Orkana Forlag 2020 ISBN 978-82-8104-447-0.
UiT Untitled
 
9 Furu, Rigmor.
Kap.9. Studentenes erfaringer fra deltakelse i en digital læringsressurs om tverrprofesjonelt samarbeid. I: Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning. Orkana Forlag 2020 ISBN 978-82-8104-447-0.
UiT Untitled
 
2019
10 Furu, Rigmor; Norbye, Bente.
Hvem bistår Emma til å komme hjem etter sykehusoppholdet? Film og digital diskusjon som læreverktøyFilm og digital diskusjon som pedagogisk læreverktøy. Læringsfestivalen NTNU; 2019-05-06 - 2019-05-07
UiT Untitled
 
11 Jensen, Catrine Buck; Huemer, Jeanette Elise; Furu, Rigmor; Iversen, Anita.
Nettside med virtuelt pasientrom forbereder studentene på praksis.. Tidsskriftet sykepleien 2019
UiT Untitled
 
2017
12 Fause, Åshild; Braaten, Eva S; Furu, Rigmor.
Sykepleierne med internasjonal læringstrend til Tromsø. Nordlys 2017
UiT Untitled
 
13 Holm, Inger Marie; Fause, Åshild; Furu, Rigmor.
MOOC-en "Nursing Traditions and History in Europe" blir til. I: MOOC i høyere utdanning – historier om pedagogisk utviklingsarbeid. : Norgesuniversitetet 2017 ISBN 978-82-91308-59-3. p. 69-77
UiT UNN Untitled
 
2016
14 Johnsen, Elin; Furu, Rigmor.
Aktuelle brukeres evaluering av e-læringskurset PUST. Et kurs om personer med behov for langtids mekanisk ventilasjon. Tromsø: Kvalitets- og utviklingssenteret, Universitetssykehuset Nord-Norge 2016 (ISBN 978-82-8242-059-4) 65 p.
UNN Untitled
 
2015
15 Warth, Line Lundvoll; Furu, Rigmor.
Synchronous and Asynchrounous Medical Problem Solving. International Conference on eHealth, Telemedicine, and Social Medicine (eTELEMED) 2015 p. 10-15
UNN Untitled
 
2012
16 Furu, Rigmor.
Hvor nyttige er virituelle fagnett for samhandling og kunnskapsbygging?. I: Helse.digital. Cappelen Damm Akademisk 2012 ISBN 978-82-02-35020-8. p. 101-130
UNN Untitled
 
2010
17 Norbye, Bente; Furu, Rigmor.
Kan "Blended learning" bidra til refleksiv praksis?. Norsk tidsskrift for sykepleieforskning 2010 ;Volume 12.(4) p. 45-56
UiT UNN Untitled