|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Showing results 1-17 of 17
|
|
2024
|
1. |
Jentoft, Rita Jannie; Lauritzen, Camilla; Furu, Rigmor; Mathisen, Vår; Nermo, Hege; Næss, Eva Therese. Hvordan fremme terapeutisk og tverrfaglig kompetanse gjennom virtuelle læringsressurser?. Virtuell Reality (VR) med fremtidens briller på?; 2024-01-31 - 2024-02-01 HAUKELAND THTKS UiT
Untitled
|
2023
|
2. |
Jentoft, Rita Jannie; Mathisen, Vår; Lauritzen, Camilla; Næss, Eva Therese; Nermo, Hege; Furu, Rigmor. Strengthen Therapeutic and Interprofessional Competence through Virtual Resources and digital learning. 27th ENOTHE Annual Meeting; 2023-10-26 - 2023-10-28 THTKS UiT
Untitled
|
2022
|
3. |
Jentoft, Rita; Mathisen, Vår; Furu, Rigmor; Næss, Eva Therese; Reedtz, Charlotte. TeraVRi -an innovative model for sustainable education Connecting Interprofessional and Therapeutic competence through VR-technology. NIPNET 2022 Conference; 2022-06-19 - 2022-06-22 UiT
Untitled
|
2021
|
4. |
Cheetham, Nina Bøhle; Jentoft, Rita; Furu, Rigmor. Åse og Knut utforsker hvilken nytte velferdsteknologi kan ha i hverdagslivet ved demens. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021 UiT
Untitled
|
|
5. |
Cheetham, Nina Bøhle; Jentoft, Rita; Furu, Rigmor; Holthe, Torhild. Demens og velferdsteknologi i hverdagslivet. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021 OSLOMET UiT
Untitled
|
|
6. |
Jentoft, Rita; Cheetham, Nina Bøhle; Furu, Rigmor. Sverre og Petter utforsker bruk og nytte av velferdsteknologi i hverdagslivet ved demens. UiT Norges arktiske universitet Tromsø 2021 UiT
Untitled
|
|
7. |
Jentoft, Rita; Cheetham, Nina Bøhle; Furu, Rigmor; Holthe, Torhild. Filmen er basert på Gunn og Erik sine hverdagslivserfaringer med demens og velferdsteknologi. UiT Norges aktiske universitet Tromsø 2021 UiT OSLOMET
Untitled
|
2020
|
8. |
Furu, Rigmor. Kap. 8. Pedagogiske betraktninger rundt utvikling av en digital læringsressurs. I: Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning. Orkana Forlag 2020 ISBN 978-82-8104-447-0. UiT
Untitled
|
|
9. |
Furu, Rigmor. Kap.9. Studentenes erfaringer fra deltakelse i en digital læringsressurs om tverrprofesjonelt samarbeid. I: Forskning og kunnskapsutvikling i helsefaglig profesjonsutdanning. Orkana Forlag 2020 ISBN 978-82-8104-447-0. UiT
Untitled
|
2019
|
10. |
Furu, Rigmor; Norbye, Bente. Hvem bistår Emma til å komme hjem etter sykehusoppholdet? Film og digital diskusjon som læreverktøyFilm og digital diskusjon som pedagogisk læreverktøy. Læringsfestivalen NTNU; 2019-05-06 - 2019-05-07 UiT
Untitled
|
|
11. |
Jensen, Catrine Buck; Huemer, Jeanette Elise; Furu, Rigmor; Iversen, Anita. Nettside med virtuelt pasientrom forbereder studentene på praksis.. Tidsskriftet sykepleien 2019 UiT
Untitled
|
2017
|
12. |
Fause, Åshild; Braaten, Eva S; Furu, Rigmor. Sykepleierne med internasjonal læringstrend til Tromsø. Nordlys 2017 UiT
Untitled
|
|
13. |
Holm, Inger Marie; Fause, Åshild; Furu, Rigmor. MOOC-en "Nursing Traditions and History in Europe" blir til. I: MOOC i høyere utdanning – historier om pedagogisk utviklingsarbeid. : Norgesuniversitetet 2017 ISBN 978-82-91308-59-3. p. 69-77 UiT UNN
Untitled
|
2016
|
14. |
Johnsen, Elin; Furu, Rigmor. Aktuelle brukeres evaluering av e-læringskurset PUST. Et kurs om personer med behov for langtids mekanisk ventilasjon. Tromsø: Kvalitets- og utviklingssenteret, Universitetssykehuset Nord-Norge 2016 (ISBN 978-82-8242-059-4) 65 p. UNN
Untitled
|
2015
|
15. |
Warth, Line Lundvoll; Furu, Rigmor. Synchronous and Asynchrounous Medical Problem Solving. International Conference on eHealth, Telemedicine, and Social Medicine (eTELEMED) 2015 p. 10-15 UNN
Untitled
|
2012
|
16. |
Furu, Rigmor. Hvor nyttige er virituelle fagnett for samhandling og kunnskapsbygging?. I: Helse.digital. Cappelen Damm Akademisk 2012 ISBN 978-82-02-35020-8. p. 101-130 UNN
Untitled
|
2010
|
17. |
Norbye, Bente; Furu, Rigmor. Kan "Blended learning" bidra til refleksiv praksis?. Norsk tidsskrift for sykepleieforskning 2010 ;Volume 12.(4) p. 45-56 UiT UNN
Untitled
|
|