Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-5 av 5

2022
1 Eriksen, Tone Malmstedt; Brevik, Lisbeth M..
Developing a “Research Literacy Way of Thinking” in Initial Teacher Education: Students as Co-researchers. I: The Palgrave Handbook of Teacher Education Research. Palgrave Macmillan 2022 ISBN 978-3031161926. s. 1-26
UiO Untitled
 
2020
2 Hatlevik, Ida Katrine R; Hunskaar, Tove Seiness; Eriksen, Tone Malmstedt.
Universitet og skole i samarbeid om lærerutdanning - Universitetet i Oslo sin modell for utvidet partnerskap. I: Lærerutdanning i nordiske land. Universitetsforlaget 2020 ISBN 978-82-15-03514-7. s. 277-295
UiO Untitled
 
2019
3 Hunskaar, Tove Seiness; Eriksen, Tone Malmstedt.
University Schools as Partners: The Jewel in the Crown of Teacher Education. I: Kooperation von Universitãt und Schule fõrdern. Verlag Barbara Budrich 2019 ISBN 9783847422099. s. 257-277
UiO Untitled
 
2016
4 Lund, Andreas; Eriksen, Tone Malmstedt.
Teacher Education as Transformation: Some Lessons Learned from a Center for Excellence in Education. Acta Didactica Norge 2016 ;Volum 10.(2) s. 53-72
UiO Untitled
 
2015
5 Engelien, Kirsti Lyngvær; Eriksen, Tone Malmstedt; Jakhelln, Rachel Elise.
Integrerte studiedesign for fremragende lærerutdanning. I: Veier til fremragende lærerutdanning. Universitetsforlaget 2015 ISBN 978 - 82-15 - 025. s. 157-169
UiO UiT Untitled