Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-50 av 99 << Forrige 1 2    Neste >>

2020
1 Horgen, Svend Andreas.
Grepene 1-5 og 13. I: 101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.. Fagbokforlaget 2020 ISBN 9788245034202. s. 148-157, 172-173
NTNU Untitled
 
2 Wølner, Tor Arne; Horgen, Svend Andreas.
Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?. I: 101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse.. Fagbokforlaget 2020 ISBN 9788245034202. s. 65-78
USN Untitled
 
2017
3 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas.
GUIDELINES FOR DESIGNING A FLEXIBLE MOOC ENSURING HIGH THROUGHPUT. ICERI 2017 Conference; 2017-11-16 - 2017-11-18
NTNU Untitled
 
4 Horgen, Svend Andreas; Hjeltnes, Thorleif.
GUIDELINES FOR DESIGNING A FLEXIBLE MOOC ENSURING HIGH THROUGHPUT. ICERI Proceedings 2017 s. 6008-6217
NTNU Untitled
 
2016
5 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas.
FACTORS INFLUENCING THE SUSTAINABILITY OF MOOCS COMPARED WITH TRADITIONAL DISTANCE EDUCATION COURSES. ICERI Proceedings 2016 s. 6466-6472
NTNU Untitled
 
6 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas.
Factors influencing the sustainability of MOOCs compared with traditional distance education courses. Lecture Notes in Computer Science (LNCS) 2016 ;Volum 10013. s. 123-127
NTNU Untitled
 
2015
7 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas.
MOOC for ICT in teacher training - reflections about people, process and tools. INTED2015; 2015-03-02 - 2015-03-04
NTNU Untitled
 
8 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas.
MOOC for ICT in teacher training - reflections about people, process and tools. I: INTED2015 Proceedings. The International Academy of Technology, Education and Development 2015 ISBN 978-84-606-5763-7. s. 2294-2304
NTNU Untitled
 
9 Horgen, Svend Andreas.
Bruk av digitale tester i undervisning. Seminar for lærere i Nordland; 2015-11-24 - 2015-11-24
NTNU Untitled
 
10 Horgen, Svend Andreas.
E-læring: Noen muligheter. Workshop i tverrfaglig entreprenørskap (TEKOM); 2015-02-10 - 2015-02-20
NTNU Untitled
 
11 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan aktivisere og motivere med itslearning. Fagdag hos KRUS; 2015-06-10 - 2015-06-10
NTNU Untitled
 
12 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan aktivisere og motivere med itslearning og hvordan holde gode forelesninger. Høgskoleped-dag ved Politihøgskolen i Oslo; 2015-03-12 - 2015-03-12
NTNU Untitled
 
13 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan motivere og aktivisere med IKT, og bruk av video. Fagdag om bruk av IKT i læring ved Høgskolen i Hedmark; 2015-09-30 - 2015-09-30
NTNU Untitled
 
14 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan utvikle en god MOOC del 2. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2015 ;Volum 2015.(1) s. 16-19
NTNU Untitled
 
15 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan utvikle en god MOOC del 3. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2015 ;Volum 2015.(2) s. 19-21
NTNU Untitled
 
16 Horgen, Svend Andreas.
Læring med IKT. Fagdager ved Skarnes og Storhamar vgs; 2015-09-22 - 2015-09-23
NTNU Untitled
 
17 Krogstie, Birgit Rognebakke; Horgen, Svend Andreas; Hjeltnes, Thorleif.
Criteria for Peer Feedback Comments in a MOOC. NOKOBIT: Norsk konferanse for organisasjoners bruk av informasjonsteknologi 2015 s. -
NTNU Untitled
 
2014
18 Hjeltnes, Thorleif; Horgen, Svend Andreas; Hjeltnes, Tor Atle.
Using the concurrent e-learning design method in a distributed mode for developing courses in teacher training and entrepreneurship. I: ICERI2014 Proceedings. 7th International Conference of Education, Research and Innovation. November 17th-19th, 2014 — Seville, Spain. The International Academy of Technology, Education and Development 2014 ISBN 978-84-617-2484-0. s. 6091-6101
NTNU Untitled
 
19 Horgen, Svend Andreas.
Hvordan utvikle en god MOOC. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2014 (2) s. 16-18
NTNU Untitled
 
20 Horgen, Svend Andreas.
Mot en modell for MOOC-utvikling: Vi har ikke svarene, men spørsmålene. MOOC for arbeidslivet; 2014-05-26 - 2014-05-26
NTNU Untitled
 
21 Horgen, Svend Andreas; Olsen, Thor O..
Effects of Social Media on Building and Using Personal Learning Networks. I: INTED2014 Proceedings. The International Academy of Technology, Education and Development 2014 ISBN 978-84-616-8412-0. s. 3553-3560
NTNU Untitled
 
22 Horgen, Svend Andreas; Olsen, Thor O..
Instruction Influence on Social Media Use. I: EDULEARN14 Proceedings 6th International Conference on Education and New Learning Technologies July 7th-9th, 2014 — Barcelona, Spain. The International Academy of Technology, Education and Development 2014 ISBN 978-84-617-0557-3. s. 5193-5200
NTNU Untitled
 
2013
23 Olsen, Thor O.; Horgen, Svend Andreas.
Keep Blogging? Some Permanent Effects of Teaching Blogging. ECTC 2013 European Conference on Technology in the Classroom; 2013-07-11 - 2013-07-14
NTNU Untitled
 
24 Olsen, Thor O.; Horgen, Svend Andreas.
Social Media in Blended Learning. I: INTED 2013 Conference Proceedings. The International Academy of Technology, Education and Development 2013 ISBN 978-84-616-2661-8. s. 240-246
NTNU Untitled
 
25 Olsen, Thor O.; Horgen, Svend Andreas.
Social Media in Blended Learning. 7th International Technology,Education and Development Conference; 2013-03-04 - 2013-03-06
NTNU Untitled
 
2012
26 Horgen, Svend Andreas.
Aktiv bruk av itslearning. itslearning-konferansen 2012; 2012-04-25 - 2012-04-25
NTNU Untitled
 
27 Horgen, Svend Andreas.
Ditt eget personlige læringsnettverk. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2012 (1-2) s. 16-17
NTNU Untitled
 
28 Horgen, Svend Andreas.
Hvorfor Personlige læringsnettverk (PLN)?. Norgesuniversitetets høstkonferanse 2012; 2012-09-17 - 2012-09-17
NTNU Untitled
 
29 Horgen, Svend Andreas.
Læring i skyene. NVU-konferansen 2012; 2012-04-17 - 2012-04-17
NTNU Untitled
 
30 Horgen, Svend Andreas.
Nettbasert læring og itslearning. itslearning-konferansen 2012; 2012-04-24 - 2012-04-24
NTNU Untitled
 
31 Horgen, Svend Andreas.
PLN for lærere. Utdanningskonferansen 2012; 2012-02-10 - 2012-02-10
NTNU Untitled
 
32 Horgen, Svend Andreas.
Twitter som lærer. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2012 (1-2) s. 12-13
NTNU Untitled
 
33 Horgen, Svend Andreas; Olsen, Thor O..
A DUAL APPROACH TO TEACHING BUSINESS APPLICATIONS OF SOCIAL MEDIA. INTED Proceedings 2012 s. 521-529
NTNU Untitled
 
34 Horgen, Svend Andreas; Olsen, Thor O..
A Dual Approach to Teaching Business Applications of Social Media. I: INTED2012 Proceedings 6th International Technology, Education and Development Conference. The International Academy of Technology, Education and Development 2012 ISBN 978-84-615-5563-5. s. 0521-0529
NTNU Untitled
 
35 Olsen, Thor O.; Horgen, Svend Andreas.
Business and Social Media: Structure and Effects of a Web 2.0 Based Course. I: EDULEARN12 Proceedings. The International Academy of Technology, Education and Development 2012 ISBN 978-84-695-3491-5. s. 6879-6885
NTNU Untitled
 
2011
36 Horgen, Svend Andreas.
Automatisert medstudentvurdering. NVU-konferansen 2011; 2011-03-15 - 2011-03-16
NTNU Untitled
 
37 Horgen, Svend Andreas.
Digitale tester (for innlæring, for repetisjon, som arbeidskrav, studentgenererte). Tilbakemelding, PLEAZZE; 2011-02-03 - 2011-02-03
NTNU Untitled
 
38 Horgen, Svend Andreas.
Et system for automatisert medstudentvurdering. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2011 (1) s. 18-19
NTNU Untitled
 
39 Horgen, Svend Andreas.
God bruk av Web 2.0 i undervisning. Rogalandskonferansen 2011; 2011-03-22 - 2011-03-22
NTNU Untitled
 
40 Horgen, Svend Andreas.
Hvorfor blogge i undervisningssammenheng?. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2011 (2) s. 5-5
NTNU Untitled
 
41 Horgen, Svend Andreas.
Itfag-blogg: Teknologi. Data. Læring. Deling.
NTNU Untitled
 
42 Horgen, Svend Andreas.
Kollegaveiledning. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2011 (1) s. 16-17
NTNU Untitled
 
43 Horgen, Svend Andreas.
Webinar åpner for nye muligheter innen undervisning. Synkron : Magasin for innovativ utdanning 2011 (2) s. 16-17
NTNU Untitled
 
2010
44 Horgen, Svend Andreas.
Tipsserie om digitale tester på bloggen "gjemmesiden". UKJENT 2010
NTNU Untitled
 
45 Horgen, Svend Andreas; Klefstad, Bjørn; Maribu, Geir; Hjeltnes, Thorleif.
Learning Outcomes and a Taxonomy as a Starting Point for creating digital Multiple-choice Tests. Seminar.net - Media, technology and lifelong learning 2010 ;Volum 6.(3) s. 10-
NTNU Untitled
 
46 Horgen, Svend Andreas; Nordseth, Hugo.
Hvordan lykkes med wiki som pedagogisk verktøy?. NVU-konferansen 2010; 2010-03-16 - 2010-03-17
NORD NTNU Untitled
 
2009
47 Horgen, Svend Andreas.
Bedre læring med Web 2.0. Skolen i digital utvikling; 2009-11-13 - 2009-11-13
NTNU Untitled
 
48 Horgen, Svend Andreas.
Bruk av digitale tester i vurdering. Lektorbladet 2009 ;Volum 4.(04.sep) s. 3-
NTNU Untitled
 
49 Horgen, Svend Andreas.
Digitale testar/Bruk av nye nettfenomen i undervisninga. Pedagogisk bruk av IKT i undervisninga; 2009-04-22 - 2009-04-22
NTNU Untitled
 
50 Horgen, Svend Andreas.
Digitale tester. utenTitteltekst; 2009-09-22 - 2009-09-22
NTNU Untitled
 
    Vis neste liste