|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Showing results 1-17 of 17
|
|
|
1. |
Gilje, Øystein; Silseth, Kenneth. Mobiltelefonens lange vei fra fritid til skole. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 55-73 USN UiO
Untitled
|
|
2. |
Silseth, Kenneth. Students’ everyday knowledge and experiences as resources in educational dialogues. Instructional Science 2017 ;Volume 46.(2) p. 291-313 USN
Untitled
|
|
3. |
Silseth, Kenneth; Erstad, Ola. Connecting to the outside: Cultural resources teachers use when contextualizing instruction. Learning, Culture and Social Interaction 2018 ;Volume 17. p. 56-68 UiO USN
Untitled
|
|
4. |
Silseth, Kenneth; Gilje, Øystein. Multimodal composition and assessment: a sociocultural perspective. Assessment in Education: Principles, Policy & Practice 2017 ;Volume 26.(1) p. 26-42 UiO
Untitled
|
|
5. |
Silseth, Kenneth; Smette, Ingrid. Utviklingssamtalen. Elevens ansvar mellom skole og hjem. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 94-112 OSLOMET USN
Untitled
|
|
6. |
Silseth, Kenneth; Wiig, Camilla; Erstad, Ola. Elevers hverdagserfaringer og kunnskaper som ressurser for læring. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 37-54 USN UiO
Untitled
|
|
7. |
Sletten, Mira Åboen; Strandbu, Åse; Gilje, Øystein. Idrett, dataspilling og skole – konkurrerende eller «på lag»?. Norsk pedagogisk tidsskrift 2015 ;Volume 99.(5) p. 334-350 UiO OSLOMET NIH
Untitled
|
|
8. |
Smette, Ingrid; Stefansen, Kari; Silseth, Kenneth. Å koble seg på elevers livsverden - betraktninger fra lærere. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 23-36 OSLOMET USN
Untitled
|
|
9. |
Smette, Ingrid; Stefansen, Kari; Strandbu, Åse. Personhood and gendered risks Parents narratives of teenage children’s development. Parenting and Personhood: Cross-cultural perspectives on family-life, expertise, and risk management; 2016-06-23 - 2016-06-24 OSLOMET NIH UiO
Untitled
|
|
10. |
Smette, Ingrid; Stefansen, Kari; Strandbu, Åse; Lavold, Hallvard. Hvorfor har dagens foreldre blitt så idrettsgale?. HiOA Podcast [Internet] 2016-07-09 OSLOMET NIH
Untitled
|
|
11. |
Stefansen, Kari; Smette, Ingrid; Strandbu, Åse. "De må drive med noe": Idrettenes mening i ungdomstida, fra foreldrenes perspektiv. I: Ungdom og idrett. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-44967-4. p. 154-172 OSLOMET NIH
Untitled
|
|
12. |
Stefansen, Kari; Strandbu, Åse. Hvorfor finner foreldre det så meningsfylt å involvere seg i tenåringenes idrett? Det ville forskere se på.. Aftenposten [Newspaper] 2016-04-13 OSLOMET NIH
Untitled
|
|
13. |
Stefansen, Kari; Strandbu, Åse; Smette, Ingrid. Foreldre som "bakkemannskap" for ungdomsskoleelever: klasserelaterte forskjeller. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 113-132 OSLOMET NIH
Untitled
|
|
14. |
Strandbu, Åse; Stefansen, Kari; Smette, Ingrid. En plass i jevnalderfellesskapet. Idrettens betydning i ungomdstida.. I: Ungdom og idrett. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-44967-4. p. 113-132 OSLOMET NIH
Untitled
|
|
15. |
Strandbu, Åse; Stefansen, Kari; Smette, Ingrid; Sandvik, Morten Renslo. Young people’s experiences of parental involvement in youth sport. Sport, Education and Society 2017 ;Volume 24.(1) p. 66-77 NIH OSLOMET
Untitled
|
|
16. |
Strandbu, Åse; Stefansen, Kari; Wiig, Camilla. Læring i idrett og skole. I: Ungdomsskole og ungdomsliv. Læring i skole, hjem og fritid. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 978-82-02-53333-5. p. 74-93 OSLOMET USN NIH
Untitled
|
|
17. |
Wiig, Astrid Camilla; Silseth, Kenneth; Erstad, Ola. Creating intercontextuality in students learning trajectories: Opportunities and difficulties. Language and Education 2018 ;Volume 32.(1) p. 43-59 USN UiO
Untitled
|
|