Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 Norsk versjon


 
Mainpage
Research results/NVI
Researchers
Projects
Research units
Log in
About Cristin
 
 
   




Research group manager

Dorthea Sekkingstad

Responsible units(s)

Description

Publications

Level, strength, and facet-specific self-efficacy in mathematics test performance (2017)
Street, Karin Elisabeth Sørlie;Malmberg, Lars-Erik;Stylianides, Gabriel
ZDM: Mathematics Education
Omvendt undervisning i matematikkfaget (2018)
Sekkingstad, Dorthea;Hauge, Helene
Interesting, but Less Interested: Gender Differences and Similarities in Mathematics Interest (2019)
Høgheim, Sigve;Reber, Rolf
Scandinavian Journal of Educational Research
Investigating self-efficacy expectations and mastery experiences across a sequence of lessons in mathematics. (2018)
Street, Karin Elisabeth Sørlie;Stylianides, Gabriel;Malmberg, Lars-Erik
Utfordringar og moglegheiter i overgangen til vidaregåande opplæring (2019)
Sandal, Ann Karin
Korleis opplever elevar møtet med yrkesfaglege utdanningsprogram? (2019)
Sandal, Ann Karin
"It Partly Breaks Up the Class Environment" - Experiences with Flipped Classroom as a Teaching Model in Higher Education (2019)
Sekkingstad, Dorthea;Fossøy, Ingrid Karin
"Spør oss, vi vil bidra" - lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling - ein mogleg modell (2019)
Sekkingstad, Dorthea;Syse, Ingrid
Læreres opplevelse av muligheter i skole-hjem-samarbeidet (2019)
Faugstad, Randi;Jenssen, Eirik S.
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis
Hvordan kommer lærerens støtte for læring til uttrykk gjennom klasseromssamtalen (2020)
Jenssen, Eirik S.;Fossøy, Ingrid Karin;Uglum, Marit Irene
Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis
Use Of Facebook Group As Learning Arena - Experiences From A Higher Education Course In Law Education (2020)
Sekkingstad, Dorthea;Fossøy, Ingrid Karin;Bøyum, Borgtor
WEI International Academic Conference Proceedings
Utvikling av tilpasset opplæring som organisasjonslæring (2020)
Jenssen, Eirik Sørnes
"Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign (2020)
Sekkingstad, Dorthea;Fossøy, Ingrid Karin


Links