|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
1. |
Baraldsnes, Dziuginta; Lyngstad, Mette Bøe. School Bullying Prevention in the Classroom: Voices from Student Participation in the Process Drama. ECER; 2021-09-06 - 2021-09-10 HVL
Untitled
|
|
2. |
Cziboly, Adam; Lyngstad, Mette Bøe; Zheng, Sisi. Influence of the ‘conventions approach’ on higher education in drama. NJ (Drama Australia journal) 2021 ;Volume 45.(2) p. 128-143 HVL
Untitled
|
|
3. |
Lyngstad, Mette Bøe. Fuck stigma: En narrativ undersøkelse av mennesker med rusavhengighet og pårørendes forståelse av, og erfaring med, fordommer. I: Hvordan forstå fordommer? Om kontekstens betydning – i barnehage, skole og samfunn. Universitetsforlaget 2021 ISBN 9788215041278. p. 105-130 HVL
Untitled
|
|
4. |
Lyngstad, Mette Bøe. Generalprøven - en studie av lærerstudentens bevissthet om, forståelse for, og evne til å ta i bruk estetiske læreprosesser i grunnskolepraksis. estetiske læringsprosesser muligheter og utfordringer i grunnskolelærerutdanningene; 2021-11-04 - 2021-11-05 HVL
Untitled
|
|
5. |
Lyngstad, Mette Bøe; Baraldsnes, Dziuginta; Gjærum, Rikke Gürgens. Process drama in anti-bullying intervention: a study of adolescents’ attitudes and initiatives. Research in Drama Education 2021 p. - HVL UiT
Untitled
|
|
6. |
Lyngstad, Mette Bøe; Cziboly, Adam. The question is, do they have the power to harm?. DRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift 2021 ;Volume 58. p. 84-86 HVL
Untitled
|
|
7. |
Lyngstad, Mette Bøe; Danielsen, Yngvild Sørebø. Drama og livsmestring. I: Folkehelse og livsmestring i skolen; i fag, på tvers av fag og som en helhetlig tilnærming. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245034592. p. 141-160 HVL UiB
Untitled
|
|
8. |
Lyngstad, Mette Bøe; Danielsen, Yngvild Sørebø. Exploring life coping skills through drama, theatre and storytelling – a qualitative study of high school students experience with participation in a preventive mental health intervention. Qualitative Research on Mental Health 8; 2021-09-09 - 2021-09-11 HVL UiB
Untitled
|
|
9. |
Solbue, Vibeke; Lyngstad, Mette Bøe. Muntlig fortelling som inkluderingsverktøy for livsmestring. I: Folkehelse og livsmestring i skolen; i fag, på tvers av fag og som en helhetlig tilnærming. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245034592. p. 163-181 HVL
Untitled
|
|