Thomas Nordahl
Department of Communication and Culture (Professor ii) - BI Norwegian Business School
Centre for Studies of Educational Practice (Professor) - Inland Norway University of Applied Sciences
Academic disciplines
Subjects
Projects
Bruk av digitale verktøy - eleven som aktiv kunnskapsprodusent
Bedre læringsmiljø - handlingsrettet veileder
Intervju av barn i barnehage ved bruk av lyd, bilde, animasjoner og spill.
Porsgrunn kommune: Klart vi kan
Evaluering av LP-modellen (LP1)
Med rom for alle og blikk for den enkelte
Klasseledelse, lærerautoritet og læringsutbytte
Gutter i skolen - Vardal ungdomsskolekrets
Gjennomføring av to kvantitative spørreundersøkelser i perioden 2007 - 2010 :
del III
"Det er fedt" - et frivillig 11- skoleår?
Kjennetegn på skoler med lav forekomst av atferdsproblemer
Evaluering av LP-modellen Norge (LP3)
Evaluering av LP-modellen Norge (LP-2)
Evaluering av LP-modellen Norge (LP6)
Læringsmiljø og pedagogisk analyse (LP)
Evaluering av LP-modellen Norge (LP2)
Hva spiller mest inn på skoleprestasjoner?
Skoler med små kjønnsforskjeller
Veileder for utvikling av sosial kompetanse
Tilpasset opplæring og pedagogisk praksis
Implementering av LP-modellen i Danmark
Evaluering av LP-modellen Norge (LP 5)
"Kvaliøs" Kvalitet i grunnskolen i Indre Østfold.
Det må være rom for begge deler – et skolebasert utviklingsarbeid
Evaluering av implementering av LP-modellen i danske barnehager
Bedre læringsmiljø - handlingsrettet veileder
Evaluering av LP-modellen (LP3)
Veileder for utvikling av sosial kompetanse
Undervisning, læringsmiljø og læringsutbytte