|
1. |
Fredriksen, Biljana Culibrk. Før sanden renner ut. Barnehagelærerens innsats for økologisk bærekraft. Universitetsforlaget 2019 (ISBN 9788215031002) 247 p. USN
Untitled
|
Part of a book/report Academic chapter/article/Conference paper
|
2. |
Aakre, Bjørn Magne. Forskningsperspektiver på elevenes valg av utdanning, yrke og karriere. I: Det store spranget Utdannings- og yrkesvalg fra ungdomstrinn til videregående opplæring. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 9788202610852. p. 29-56 USN
Untitled
|
|
3. |
Aakre, Bjørn Magne. Kvalitet i videregående opplæring og aktuelle utfordringer i tiden. Et internasjonalt perspektiv med Norge, Japan og Minnesota som kontekster. I: Det store spranget Utdannings- og yrkesvalg fra ungdomstrinn til videregående opplæring. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 9788202610852. p. 61-92 USN
Untitled
|
|
4. |
Engesnes, Nina; Waterhouse, Ann-Hege Lorvik. Deltakelse i valsetakt med digitale mellomspill – utforsking av potensialer for meningsskaping i møte med en sang. I: Digitale barnehagepraksiser Teknologier, medier og muligheter. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-63216-8. p. 115-134 OSLOMET USN
Untitled
|
|
5. |
Fauskanger, Janne; Lindstøl, Fride. Det ser ut som om de har glemt alt vi gjorde i forrige uke : om samtaler og kvikkbilder som brobyggere i matematikkfaget. I: 101 grep for å aktivisere elever i matematikk : matematikkdidaktikk i teori og praksis. Fagbokforlaget 2019 ISBN 978-82-450-2452-4. p. 39-55 USN UIS
Untitled
|
|
6. |
Thorsnes, Tollef. No mercy no dignity. Refleksjoner over et kunstnerisk utviklingsarbeid i Ål kyrkje. I: Menneskeverd - en utfordring for skole og samfunn. Cappelen Damm AS 2019 ISBN 9788202665951. p. 169-191 USN
Untitled
|
|
7. |
Waterhouse, Ann-Hege Lorvik. Kneipbrød og piksler – med bildeboka ut i rommet gjennom visuelle og romlige transformasjoner. I: Digitale barnehagepraksiser Teknologier, medier og muligheter. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-63216-8. p. 92-114 USN
Untitled
|
Journal publication Academic article
|
8. |
Bergman, Silje. Utfordringer ved bruk og deling av visuelle uttrykk i en digital tidsalder. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2019 ;Volume 12.(1) p. 1-20 USN
Untitled
|
|
9. |
Fredriksen, Biljana Culibrk. Interspecies pedagogy: What could a horse teach me about teaching. Trace — Finnish Journal for Human-Animal Studies 2019 ;Volume 5. p. 4-30 USN
Untitled
|
|
10. |
Sandven, Jostein. Å kjenne seg i slekt med jorden. Natursløyd og økosofi i fremtidens tverrfaglige skole.. Techne Serien 2019 ;Volume 26.(1) p. 65-92 USN
Untitled
|
|
11. |
Søyland, Lovise; Gulliksen, Marte Sørebø. Sense-making through Touch Interaction with a Picturebook App. Barnelitterært forskningstidsskrift 2019 ;Volume 10. p. 1-12 USN
Untitled
|
|
12. |
Waterhouse, Ann-Hege Lorvik; Søyland, Lovise; Carlsen, Kari. Eksperimentelle utforskinger av materialer og materialitet i transmaterielle landskaper. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2019 ;Volume 12.(1) p. 1-21 USN
Untitled
|