Søkekriterier:
Personløpenummer: 325030 Underkategori: Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel Underkategori: Faglig kapittel Underkategori: Populærvitenskapelig kapittel/artikkel Alle publ. kanaler
2020
|
1. |
Viken, Monica. Når EMK verner juridiske personer - Illustrert ved nasjonal regulering av markedsføring. I: Hvor din skatt er vil også ditt hjerte være : Festskrift til Ole Gjems-Onstad 70 år. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 9788202675592. s. 711-736 BI
Untitled
|
2017
|
2. |
Viken, Monica. Bevisverdien av markedsundersøkelser - utviklingstendenser i Marknadsdomstolens praksis. I: Amici Curiae Marknadsdomstolen 1971-2016. Jure 2017 ISBN 978-91-7223-665-3. s. 635-648 BI
Untitled
|
2016
|
3. |
Viken, Monica. Hva tenker du på når du ser rødt? (Bruk av farger som varemerke). I: Moderne Forretningsjus III. Fagbokforlaget 2016 ISBN 9788245020465. s. 393-407 BI
Untitled
|
|
4. |
Viken, Monica. Juridiske og etiske rammer for innholdsmarkedsføring. I: Innholdsmarkedsføring. Konsept, forretningsmodeller, juss, etikk og praksis.. Cappelen Damm Akademisk 2016 ISBN 978-82-02-53049-5. s. 98-151 BI
Untitled
|
2011
|
5. |
Viken, Monica. Omsetningskretsens oppfatning som vurderingstema i varemerke- og markedsføringsrett. I: Moderne forretningsjus II. Fagbokforlaget 2011 ISBN 978-82-450-1215-6. s. 541-558 BI
Untitled
|
2007
|
6. |
Viken, Monica; Ericson, Ingvild B; Bergsåker, Trygve. Rettspraksis om eiendomsmeglingsloven. I: Rettspraksis om eiendomsmeglingsloven. Oalo: rettspraksis.no 2007 ISBN 978-82-303-0850-9. s. 13-108 BI UiO
Untitled
|
|