2023
|
1. |
Etnan, Randi. Derfor er jeg her - læreren i møte med barn og unge i vanskelige livssituasjoner. Cappelen Damm Akademisk 2023 (ISBN 978-82-02-68915-5) 200 s. NORD NTNU
Untitled
|
|
2. |
Lindgaard, Oddlaug Marie; Ramskjell, Bjørg Riibe; Etnan, Randi. Å bli utsatt for, gjøre og reflektere, fører til endring. Læringsfestivalen2023; 2023-05-08 - 2023-05-09 NORD NTNU
Untitled
|
2020
|
3. |
Løhre, Audhild; Etnan, Randi; Moen, Elin Tronsaune. Tilhørighet under klassens himmel: Lærerstudenter midtveis i profesjonsutdanningen. I: Studenten skal bli lærer: Kunnskap, identitet og profesjonsutvikling. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-65237-1. s. 137-157 NTNU
Untitled
|
2019
|
4. |
Etnan, Randi. Hermeneutiske perspektiver på lærerstudenters opplevelse av praksis. Nasjonal forskerskole for lærerutdanning (NAFOL); 2019-11-08 - 2019-11-08 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Etnan, Randi; Løhre, Audhild. Engasjement og faglig tilfredshet i klasserommet. Norsk pedagogisk tidsskrift 2019 ;Volum 103.(1) s. 16-28 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Lund, Anne Carine Bonnevie; Veelo, Nicole Christine; Järnerot, Anna; Etnan, Randi. From Pupil to Student Teacher- The First Meeting with School. ECER 2019; 2019-09-03 - 2019-09-06 NTNU
Untitled
|
2018
|
7. |
Johansen, Kristel Bye; Etnan, Randi. Studentenes opplevelse av studiene - både faglig og sosialt - og betydningen dette har for læringsutbytte.. Den 15. Nordiske Lærerutdanningskonferansen; 2018-05-07 - 2018-05-09 NTNU
Untitled
|
2016
|
8. |
Etnan, Randi; Løhre, Audhild. Assosiations to academic satisfaction among school children.. Health Promotion Research - An International Forum. "Next Society"; 2016-09-28 - 2016-09-30 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Etnan, Randi; Løhre, Audhild. The longitudinal role of academic support in school connectedness: Aroad to healt equity?. The 22nd IUHPE World Conference on Health Promotion; 2016-05-22 - 2016-05-26 NTNU
Untitled
|
|
10. |
Løhre, Audhild; Moen, Elin; Etnan, Randi; Andersen, Marit; Uthus, Marit. Verdier, engasjement og tilhørighet som drivkrefter i lærerstudenters yrkesvalg og utvilking av læreridentitet. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk 2016 ;Volum 2.(1) s. 73-87 NTNU
Untitled
|
2015
|
11. |
Etnan, Randi; Løhre, Audhild. Hvordan kan samarbeid støtte opp om helsefremmende læring?. SALUS 2015 Samvärkan för hälsa; 2015-10-15 - 2015-10-16 NTNU
Untitled
|
2014
|
12. |
Etnan, Randi. Tilfredshet med skolearbeidet i et salutogent perspektiv. En kvantitativ undersøkelse av grunnskoleelever fra 1.-10.klasse.. Trondheim: NTNU 2014 73 s. NTNU
Untitled
|