2022
|
1. |
Heldal, Frode; Stiklestad, Trond. Snowflakes – team learning as tool; you are not better than your group.. I: Teaching generation snowflakes: New challenges and opportunities. Prague: Prague University of Economics and Business - Oeconomica Publishing House 2022 ISBN 9788024524535. NTNU BI
Untitled
|
2021
|
2. |
Erichsen, Morten; Stiklestad, Trond; Holum, Marthe; Jakobsen, Tor Georg. Added Value for Sponsors: A Study of Network in Football 2011–2018. Sport, Business and Management 2021 s. - NTNU BI
Untitled
|
2020
|
3. |
Eriksen, Morten; Stiklestad, Trond. The added value for sponsors: A study of network and business partnership in soccer 2011-2018. NTNU Business School Conference 2020; 2020-10-14 - 2020-10-15 BI
Untitled
|
2019
|
4. |
Stiklestad, Trond; Westeren, Knut Ingar; Yeong, Michelle. Knowledge utilization, communication and innovations in aquaculture in an international perspective. Proceedings of the International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning, ICICKM 2019 ;Volum 1. s. 322-330 NTNU NORD
Untitled
|
2018
|
5. |
Solberg, Frode; Eriksen, Morten; Stiklestad, Trond. Ledelse i små og mellomstore virksomheter. 2 utgave.. Fagbokforlaget 2018 (ISBN 978-82-450-2253-7) 490 s. BI
Untitled
|
2017
|
6. |
Stiklestad, Trond; Heldal, Frode. Fra formelle lover og regler til magefølelse: Hva kan vi lære av politiet?. I: Sikkerhet og ledelse. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 9788205496774. s. 127-144 BI NTNU
Untitled
|
2015
|
7. |
Stiklestad, Trond; Solberg, Frode; Erichsen, Morten. Ledelse i små og mellomstore virksomheter. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1490-7) 416 s. BI NTNU
Untitled
|
2011
|
8. |
Stiklestad, Trond. Den store julematbløffen. Dagbladet Magasinet [Avis] 2011-12-10 NTNU
Untitled
|
2008
|
9. |
Stiklestad, Trond. Tour de France er god markedsføring. Adresseavisen [Avis] 2008-07-23 NTNU
Untitled
|
2007
|
10. |
Stiklestad, Trond. En klubb i panikk. [Avis] 2007-12-21 NTNU
Untitled
|
|
11. |
Stiklestad, Trond. Syv gode råd for klubber på sponsorjakt. Adresseavisen [Avis] 2007-08-01 NTNU
Untitled
|
2006
|
12. |
Stiklestad, Trond; Hammervold, Randi; Solberg, Harry Arne. Which factors influence the demand for TV-sport. The 20th North American Society for Sport Management (NASSM) Conference; 2005-06-01 - 2006-06-04 NTNU
Untitled
|
2005
|
13. |
Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi; Stiklestad, Trond. Who are willing to pay for watching TV sport. The 20th annual North American Society's Sport Management conference.; 2005-06-01 - 2005-06-04 NTNU
Untitled
|
|
14. |
Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi; Stiklestad, Trond. Who are willing to pay for watching TV sport?. The 4th International conference on sport and society (Play the Game); 2005-11-06 - 2005-11-10 NTNU
Untitled
|
|
15. |
Stiklestad, Trond; Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi. Who are willing to pay for watching TV sport?. The 13th European Association of Sport Management Congress; 2005-09-07 - 2005-09-10 NTNU
Untitled
|
2004
|
16. |
Stiklestad, Trond. Tvilsom markedsføring. [Avis] 2004-03-03 NTNU
Untitled
|
|
17. |
Stiklestad, Trond; Solberg, Frode. KIFT Trøndelag. Sluttrapport pilotprosjekt og sluttrapport videreføring. Gjennomføring pilotproajhekt 2001 - 2002. Gjennomføringsperiode videreføring 2003 - 2004.. Trondheim: Innovasjon Norge 2004 51 s. BI NTNU
Untitled
|