Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-17 av 17

2022
1 Heldal, Frode; Stiklestad, Trond.
Snowflakes – team learning as tool; you are not better than your group.. I: Teaching generation snowflakes: New challenges and opportunities. Prague: Prague University of Economics and Business - Oeconomica Publishing House 2022 ISBN 9788024524535.
NTNU BI Untitled
 
2021
2 Erichsen, Morten; Stiklestad, Trond; Holum, Marthe; Jakobsen, Tor Georg.
Added Value for Sponsors: A Study of Network in Football 2011–2018. Sport, Business and Management 2021 s. -
NTNU BI Untitled
 
2020
3 Eriksen, Morten; Stiklestad, Trond.
The added value for sponsors: A study of network and business partnership in soccer 2011-2018. NTNU Business School Conference 2020; 2020-10-14 - 2020-10-15
BI Untitled
 
2019
4 Stiklestad, Trond; Westeren, Knut Ingar; Yeong, Michelle.
Knowledge utilization, communication and innovations in aquaculture in an international perspective. Proceedings of the International Conference on Intellectual Capital, Knowledge Management and Organisational Learning, ICICKM 2019 ;Volum 1. s. 322-330
NTNU NORD Untitled
 
2018
5 Solberg, Frode; Eriksen, Morten; Stiklestad, Trond.
Ledelse i små og mellomstore virksomheter. 2 utgave.. Fagbokforlaget 2018 (ISBN 978-82-450-2253-7) 490 s.
BI Untitled
 
2017
6 Stiklestad, Trond; Heldal, Frode.
Fra formelle lover og regler til magefølelse: Hva kan vi lære av politiet?. I: Sikkerhet og ledelse. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 9788205496774. s. 127-144
BI NTNU Untitled
 
2015
7 Stiklestad, Trond; Solberg, Frode; Erichsen, Morten.
Ledelse i små og mellomstore virksomheter. Fagbokforlaget 2015 (ISBN 978-82-450-1490-7) 416 s.
BI NTNU Untitled
 
2011
8 Stiklestad, Trond.
Den store julematbløffen. Dagbladet Magasinet [Avis] 2011-12-10
NTNU Untitled
 
2008
9 Stiklestad, Trond.
Tour de France er god markedsføring. Adresseavisen [Avis] 2008-07-23
NTNU Untitled
 
2007
10 Stiklestad, Trond.
En klubb i panikk. [Avis] 2007-12-21
NTNU Untitled
 
11 Stiklestad, Trond.
Syv gode råd for klubber på sponsorjakt. Adresseavisen [Avis] 2007-08-01
NTNU Untitled
 
2006
12 Stiklestad, Trond; Hammervold, Randi; Solberg, Harry Arne.
Which factors influence the demand for TV-sport. The 20th North American Society for Sport Management (NASSM) Conference; 2005-06-01 - 2006-06-04
NTNU Untitled
 
2005
13 Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi; Stiklestad, Trond.
Who are willing to pay for watching TV sport. The 20th annual North American Society's Sport Management conference.; 2005-06-01 - 2005-06-04
NTNU Untitled
 
14 Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi; Stiklestad, Trond.
Who are willing to pay for watching TV sport?. The 4th International conference on sport and society (Play the Game); 2005-11-06 - 2005-11-10
NTNU Untitled
 
15 Stiklestad, Trond; Solberg, Harry Arne; Hammervold, Randi.
Who are willing to pay for watching TV sport?. The 13th European Association of Sport Management Congress; 2005-09-07 - 2005-09-10
NTNU Untitled
 
2004
16 Stiklestad, Trond.
Tvilsom markedsføring. [Avis] 2004-03-03
NTNU Untitled
 
17 Stiklestad, Trond; Solberg, Frode.
KIFT Trøndelag. Sluttrapport pilotprosjekt og sluttrapport videreføring. Gjennomføring pilotproajhekt 2001 - 2002. Gjennomføringsperiode videreføring 2003 - 2004.. Trondheim: Innovasjon Norge 2004 51 s.
BI NTNU Untitled