2019
|
1. |
Angell, Carl; Bungum, Berit; Henriksen, Ellen Karoline; Kolstø, Stein Dankert; Persson, Rolf Jonas; Renstrøm, Reidun. Fysikkdidaktikk. Cappelen Damm Akademisk 2019 (ISBN 978-82-02-62335-7) 452 s. NTNU UIA UiB UiO
Untitled
|
|
2. |
Knain, Erik; Bjønness, Birgitte; Kolstø, Stein Dankert. Rammer og støttestrukturer i utforskende arbeidsmåter. I: Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03144-6. UiB UiO NMBU
Untitled
|
|
3. |
Knain, Erik; Kolstø, Stein Dankert. Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 (ISBN 978-82-15-03144-6) 255 s. UiB UiO
Untitled
|
|
4. |
Knain, Erik; Kolstø, Stein Dankert. Utforskende arbeidsmåter - en oversikt. I: Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03144-6. UiB UiO
Untitled
|
|
5. |
Kolstø, Stein Dankert. Dybdelæring og kritisk tenkning. Kick-off-dag for Fagfornyelsen; 2019-08-13 UiB
Untitled
|
|
6. |
Kolstø, Stein Dankert. Dybdelæring og kritisk tenkning i naturfag. Kurs for naturfaglærere på videregående skole; 2019-11-08 UiB
Untitled
|
|
7. |
Kolstø, Stein Dankert. Enabling students to produce evidence-based arguments related to SSI: two case studies.. ESERA 2020; 2019-08-26 - 2019-08-30 UiB
Untitled
|
|
8. |
Kolstø, Stein Dankert. Utforskende arbeidsmåter i naturfagene. Kurs for lærere i regi av Skolelaboratoriet ved Universitetet i Bergen; 2019-03-06 UiB
Untitled
|
|
9. |
Kolstø, Stein Dankert; Bjønness, Birgitte; Klevenberg, Bente; Mestad, Idar. Vurdering ved bruk av utforskende arbeidsmåter. I: Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03144-6. s. 171-211 HVL UiB NMBU
Untitled
|
|
10. |
Kolstø, Stein Dankert; Hauge, Kjellrun Hiis. Fra klasseromsdebatt til didaktisk verktøy. I: Demokratisk danning i skolen. Tverrfaglige empiriske studier. Universitetsforlaget 2019 ISBN 9788215031637. s. 72-93 HVL UiB
Untitled
|
|
11. |
Kolstø, Stein Dankert; Knain, Erik. Hvordan lykkes med utforskende arbeidsmåter. I: Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03144-6. UiB UiO
Untitled
|
|
12. |
Kolstø, Stein Dankert; Thorsheim, Frede; Kvam, Olaug Vetti. Allmenndannende Realfag Gjennom Utforsking Med Ekte og Nære Tall = ARGUMENT. Et samarbeidsprosjekt ledet av Bergen Kommune. Faglig pedagogisk dag; 2019-02-01 UiB
Untitled
|
|
13. |
Mestad, Idar; Knain, Erik; Kolstø, Stein Dankert. Utvikle faglig innsikt gjennom snakk, skriving og visuelle uttrykk. I: Elever som forskere i naturfag. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03144-6. HVL UiB UiO
Untitled
|
|
14. |
Paulsen, Vegard Havre; Kolstø, Stein Dankert. Forbedring av Ungdomsskoleelevers Kritiske Tenkning Gjennom Utforsking av Ekte Data i Samfunnsaktuelle Problemstillinger. Forskningsdagen for lektorutdanningen; 2019-11-22 - 2019-11-22 UiB
Untitled
|
|
15. |
Sinnes, Astrid Tonette; Knain, Erik; Kolstø, Stein Dankert; Ødegaard, Marianne. Må forstå sammenhengene. Dagsavisen 2019 NMBU UiB UiO
Untitled
|