|
|
Norsk
versjon
In order to register data in Cristin, you must be an academic or administrative employee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020
|
1. |
Brente, Trine Lise; Goth, Ursula-Georgine Småland. Pårørende til myndige barn i psykisk helsevern: et helsefremmende perspektiv. Tidsskrift for psykisk helsearbeid 2020 ;Volume 17.(2-3) p. 129-138 VID HK NLAH
Untitled
|
|
2. |
Goth, Ursula-Georgine Småland; Holovchuk, Svitlana; Jermstad, Linnéa K.; Jokstad, Gunnvi Sæle. Nærhet, eller distanse? Lærerstudentes erfaringer med Zoomundervisning under Covid-19.. I: Fra barnehage til voksenliv: Utdanning, didaktikk og verdi. Novus Forlag 2020 ISBN 978-82-8390-053-8. p. 193-212 HK NLAH
Untitled
|
|
3. |
Goth, Ursula-Georgine Småland; Jermstad, Linnéa K.; Tokovska, Miroslava. Tilrettelegging for trivsel. Mangfold i det norske klasserommet. I: Fra barnehage til voksenliv: Utdanning, didaktikk og verdi. Novus Forlag 2020 ISBN 978-82-8390-053-8. p. 65-79 HK NLAH
Untitled
|
|
4. |
Goth, Ursula-Georgine Småland; Kjelsvik, Bjørghild. Likeverdighet, fordommer og inkludering: Interkulturell kompetanse i en pedagogisk sammenheng. I: NLA Høgskolen: Fagutvikling og sjølvforståing på kristen grunn. Cappelen Damm Akademisk 2020 ISBN 978-82-02-68653-6. p. 245-268 HK NLAH
Untitled
|
|
5. |
Goth, Ursula-Georgine Småland; Schønfeldt, Espen Braathen; Voll, Liv Oddrun. Utdanning for yrkeslivet. Samsvar mellom ferdigheter som undervises og ferdigheter som etterlyses. I: Fra barnehage til voksenliv: Utdanning, didaktikk og verdi. Novus Forlag 2020 ISBN 978-82-8390-053-8. p. 231-255 HK UiO NLAH
Untitled
|
|