Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-17 av 17

2019
1 Drange, Eli-Marie D..
Aprendizaje activo de gramática en el aula de ELE. ANPE7; 2019-09-20 - 2019-09-22
UIA Untitled
 
2 Drange, Eli-Marie D..
Elevers skriving i spansk. Sørlandsk lærerstevne; 2019-10-18 - 2019-10-18
UIA Untitled
 
3 Drange, Eli-Marie D..
Hvordan er lærerutdanneres profesjonsfaglige digitale kompetanse? - Noen foreløpige resultater fra undersøkelse i regi av ITELab-prosjektet. Faglig seminar; 2019-03-01 - 2019-03-01
UIA Untitled
 
4 Drange, Eli-Marie D..
ITELab: The Norwegian story. ECER2019; 2019-09-03 - 2019-09-06
UIA Untitled
 
5 Drange, Eli-Marie D..
Leder. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(2) s. -
UIA Untitled
 
6 Drange, Eli-Marie D..
No me banco la gente así. Un estudio comparativo del uso de palabras coloquiales y malsonantes en conversaciones informales en tres comunidades de habla hispanohablantes. Bergen Language and Linguistics Studies (BeLLS) 2019 ;Volum 10.(1) s. -
UIA Untitled
 
7 Drange, Eli-Marie D..
Nyskaping i spanskundervisning. Innovasjon i utdanning og undervisning; 2019-06-04 - 2019-06-04
UIA Untitled
 
8 Drange, Eli-Marie D..
"Un día normal en mi vida" qué y cómo escribimos en la clase de español como lengua extranjera en Noruega. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(2) s. 6-27
UIA Untitled
 
9 Drange, Eli-Marie D.; Danielsen, Kjerstin Breistein.
Defining competences for teacher educators. Brussel: European Schoolnet 2019 26 s.
UIA Untitled
 
10 Drange, Eli-Marie D.; Danielsen, Kjerstin Breistein.
Development of key competences for teacher educators. Brussel: European Schoolnet 2019 13 s.
UIA Untitled
 
11 Drange, Eli-Marie D.; Danielsen, Kjerstin Breistein.
Digital kompetanse hos lærerutdannere – Hva er viktig?. PULS Lunsj; 2019-04-10 - 2019-04-10
UIA Untitled
 
12 Drange, Eli-Marie D.; Danielsen, Kjerstin Breistein.
ITELab for teacher education. ICDE LLL Summit 2019; 2019-02-11 - 2019-02-13
UIA Untitled
 
13 Drange, Eli-Marie D.; Erdmann, Susan Lynn; Hasund, Ingrid Kristine; Päplow, Thorsten.
Editorial. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(1) s. 1-3
UIA Untitled
 
14 Drange, Eli-Marie D.; Mellerup, Susana.
Una mirada sobre la migración. Faglig dag for spansk; 2019-11-27 - 2019-11-27
UIA Untitled
 
15 Drange, Eli-Marie D.; Olsbu, Inger.
Transformando el aula universitaria de ELE en talleres de lengua y literatura. I: Español para todos. Salamanca: Universidad de Salamanca 2019 ISBN 9788497186988. s. 90-100
UIA Untitled
 
16 Hasund, Ingrid Kristine; Drange, Eli-Marie D..
HVORDAN KAN LÆRERNES VURDERINGSPRAKSIS BIDRA TIL Å FORBEDRE ELEVENES SKRIVING I FREMMEDSPRÅK? Elevers skriving og læreres vurdering i engelsk, fransk, spansk og tysk i ungdoms- og videregående skole. Sørlandske lærerstevne; 2019-09-18 - 2019-09-18
UIA Untitled
 
17 Izquierdo, José María; Drange, Eli-Marie D..
Editorial. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(2)
UiO UIA Untitled