Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-7 av 7

2021
1 Krumsvik, Rune Johan.
Det pedagogiske perspektivet på gutters skoleprestasjoner – et blikk på kunnskapsgrunnlaget. I: Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245033243. s. 25-66
HVO UiB Untitled
 
2 Krumsvik, Rune Johan.
Digital pluralisme, digital danning og digitale skiller. I: Elev i skolen 5-10 : Mangfold og mestring. Cappelen Damm Akademisk 2021 ISBN 9788202659349. s. 245-265
HVO UiB Untitled
 
3 Krumsvik, Rune Johan.
Hjemmeskole, digital undervisning, skoleprestasjoner og digital danning. I: Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245033243. s. 267-296
HVO UiB Untitled
 
4 Krumsvik, Rune Johan; Berrum, Erling; Jones, Lise Øen; Gulbrandsen, Ingrid P..
Implementing tablets in Norwegian primary schools. Examining outcome measures in the second cohort.. Frontiers in Education 2021 ;Volum 6. s. -
HVO UiB Untitled
 
5 Krumsvik, Rune Johan; Mæland, Bård; Solstad, Stein Helge.
Doctoral Education in Norway and Inter-institutional Collaboration Within Doctoral Education - a Case study.. I: The Future of Doctoral Research. Challenges and Opportunities. Routledge 2021 ISBN 9780367858490. s. 110-119
VID HVO UiB Untitled
 
6 Øen, Kristian; Krumsvik, Rune Johan.
Teachers’ attitudes to inclusion regarding challenging behaviour. European Journal of Special Needs Education 2021 ;Volum 37.(3) s. 417-431
NLAH UiB Untitled
 
7 Åsebø, Eli-Karin Sjåstad; Løvoll, Helga Synnevåg; Krumsvik, Rune J.
Students’ perceptions of visibility in physical education. European Physical Education Review 2021 ;Volum 28.(1) s. 151-168
HVO UiB Untitled