|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
1. |
Krumsvik, Rune Johan. Det pedagogiske perspektivet på gutters skoleprestasjoner – et blikk på kunnskapsgrunnlaget. I: Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245033243. s. 25-66 HVO UiB
Untitled
|
|
2. |
Krumsvik, Rune Johan. Digital pluralisme, digital danning og digitale skiller. I: Elev i skolen 5-10 : Mangfold og mestring. Cappelen Damm Akademisk 2021 ISBN 9788202659349. s. 245-265 HVO UiB
Untitled
|
|
3. |
Krumsvik, Rune Johan. Hjemmeskole, digital undervisning, skoleprestasjoner og digital danning. I: Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245033243. s. 267-296 HVO UiB
Untitled
|
|
4. |
Krumsvik, Rune Johan; Berrum, Erling; Jones, Lise Øen; Gulbrandsen, Ingrid P.. Implementing tablets in Norwegian primary schools. Examining outcome measures in the second cohort.. Frontiers in Education 2021 ;Volum 6. s. - HVO UiB
Untitled
|
|
5. |
Krumsvik, Rune Johan; Mæland, Bård; Solstad, Stein Helge. Doctoral Education in Norway and Inter-institutional Collaboration Within Doctoral Education - a Case study.. I: The Future of Doctoral Research. Challenges and Opportunities. Routledge 2021 ISBN 9780367858490. s. 110-119 VID HVO UiB
Untitled
|
|
6. |
Øen, Kristian; Krumsvik, Rune Johan. Teachers’ attitudes to inclusion regarding challenging behaviour. European Journal of Special Needs Education 2021 ;Volum 37.(3) s. 417-431 NLAH UiB
Untitled
|
|
7. |
Åsebø, Eli-Karin Sjåstad; Løvoll, Helga Synnevåg; Krumsvik, Rune J. Students’ perceptions of visibility in physical education. European Physical Education Review 2021 ;Volum 28.(1) s. 151-168 HVO UiB
Untitled
|
|