Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-7 av 7

2018
1 Engen, Thor Ola; Kulbrandstad, Lise Iversen; Kulbrandstad, Lars Anders; Lied, Sidsel.
Education and diversity: Introduction of a multidisciplinary research group. I: Norwegian perspectives on education and cultural diversity. Cambridge Scholars Publishing 2018 ISBN 9781527505872. s. 2-37
HINN Untitled
 
2 Golden, Anne; Kulbrandstad, Lars Anders.
A1, A2, B1 ... - "den nye tellemåten" på språklæringsfeltet. I: Litterasitet og flerspråklighet: Muligheter og utfordringer for barnehage, skole og lærerutdanning. Fagbokforlaget 2018 ISBN 978-82-450-2350-3. s. 237-260
HINN UiO Untitled
 
3 Kulbrandstad, Lars Anders.
Increased Linguistic Diversity in Norway: Attitudes and Reflections. I: Norwegian perspectives on education and cultural diversity. Cambridge Scholars Publishing 2018 ISBN 9781527505872. s. 142-159
HINN Untitled
 
4 Kulbrandstad, Lars Anders.
Språkhaldningar i det fleirspråklege Noreg. I: Å skrive nynorsk og bokmål. Nye tverrfaglege perspektiv. Det Norske Samlaget 2018 ISBN 9788252195613. s. 177-193
HINN Untitled
 
5 Kulbrandstad, Lars Anders; Leyne, Heidi; Paavola, Heini; Hellman, Anette; Ragnarsdòttir, Hanna.
Immigrant students in Nordic educational policy documents. I: Learning spaces for inclusion and social justice. Success stories from four Nordic countries. Cambridge Scholars Publishing 2018 ISBN 9781527514003. s. 32-68
HINN Untitled
 
6 Kulbrandstad, Lars Anders; Ragnarsdòttir, Hanna.
Learning spaces for inclusion and social justice: the project and the book. I: Learning spaces for inclusion and social justice. Success stories from four Nordic countries. Cambridge Scholars Publishing 2018 ISBN 9781527514003. s. 1-31
HINN Untitled
 
7 Kulbrandstad, Lars Anders; Ryen, Else.
Hvordan læres et andrespråk? Overordnete perspektiver. I: Norsk som andrespråk - perspektiver på læring og utvikling. Cappelen Damm Akademisk 2018 ISBN 9788202584702. s. 27-51
UiO HINN OSLOMET Untitled