|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2020
|
1. |
Danielsen, Anne G.; Diseth, Åge Røssing; Heldal, Janicke; Kvello, Øyvind; Egelandsdal, Kjetil; Ness, Ingunn Johanne; Sætra, Emil. Elevens beste og pedagogiske perspektiver - en analyse. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 284-307 MF NTNU UiB
Untitled
|
|
2. |
Egelandsdal, Kjetil. Universitetsforelesningen og responsteknologi. UNIPED 2020 ;Volum 43.(2) s. 117-133 UiB
Untitled
|
|
3. |
Egelandsdal, Kjetil. Vurdering i klasserommet. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 193-214 UiB
Untitled
|
|
4. |
Egelandsdal, Kjetil; Ness, Ingunn Johanne. «Læring som praksis» - John Deweys pragmatisme. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 61-77 UiB
Untitled
|
|
5. |
Egelandsdal, Kjetil; Riese, Hanne. Never Mind the Gap: Formative Assessment Confronted with Dewey’s and Gadamer’s Concept of Experience. European Journal of Education 2020 UiB
Untitled
|
|