Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-5 av 5

2020
1 Danielsen, Anne G.; Diseth, Åge Røssing; Heldal, Janicke; Kvello, Øyvind; Egelandsdal, Kjetil; Ness, Ingunn Johanne; Sætra, Emil.
Elevens beste og pedagogiske perspektiver - en analyse. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 284-307
MF NTNU UiB Untitled
 
2 Egelandsdal, Kjetil.
Universitetsforelesningen og responsteknologi. UNIPED 2020 ;Volum 43.(2) s. 117-133
UiB Untitled
 
3 Egelandsdal, Kjetil.
Vurdering i klasserommet. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 193-214
UiB Untitled
 
4 Egelandsdal, Kjetil; Ness, Ingunn Johanne.
«Læring som praksis» - John Deweys pragmatisme. I: Til elevens beste. Pedagogiske perspektiver. Gyldendal Akademisk 2020 ISBN 9788205518506. s. 61-77
UiB Untitled
 
5 Egelandsdal, Kjetil; Riese, Hanne.
Never Mind the Gap: Formative Assessment Confronted with Dewey’s and Gadamer’s Concept of Experience. European Journal of Education 2020
UiB Untitled