|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Moen, Torill. Fra en todelt til en helhetlig forståelse av PPTs mandat. I: PPTs systemrettede arbeid i barnehagen. Universitetsforlaget 2019 ISBN 9788215030418. s. 34-44 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Moen, Torill. Individ- og systemrettet arbeid: to sider av samme sak?. Konferanse; 2019-10-29 - 2019-10-30 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Moen, Torill. Tilpasset opplæring i videregående skole - nasjonale føringer, teoretiske begrunnelser og praksis. I: Yrkesopplæring. Gyldendal Akademisk 2019 ISBN 9788205521025. s. 68-86 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Moen, Torill; Sølvberg, Astrid Margrethe; Rismark, Marit. The Role of Post-Graduate Education for Educational-Psychological Counsellors' Professional Development. ECER 2019; 2019-09-05 - 2019-09-05 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Sæteren, Anne-Lise; Moen, Torill; Rismark, Marit. Langsomhet i undervisningen – en innfallsvinkel for å få barn med stille adferd mer deltagende i klasserommet. Spesialpedagogikk 2019 ;Volum 84.(1) s. 33-43 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Sølvberg, Astrid Margrethe; Moen, Torill; Rismark, Marit; Tveit, William Arne. Immediate and direct links from university course content to participants’ work practice: A study of Norwegian educational-psychological counsellors’ reflection logs in a post-graduate education program. Nordic Studies in Education 2019 ;Volum 39.(4) s. 281-293 NTNU
Untitled
|
|