2018
|
1. |
Fodstad, Lars August. Skjønnhet eller skjemavelde? Hvordan undervise i litterær tolkning?. Fagseminar; 2018-11-29 - 2018-11-29 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Fodstad, Lars August. Dybdelæring i norskfaget - med særlig vekt på litteraturundervisning. Fagnettverksdag; 2018-02-28 - 2018-02-28 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Fodstad, Lars August. Erfaringer med fleksibel og studentaktiv læring gjennom digitalisering - er digital annotering løsningen?. Nasjonal lektorutdanningskonferanse; 2018-10-18 - 2018-10-19 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Fodstad, Lars August. Fordypningsemne - hva, hvordan og hvorfor?. Fagnettverksdag; 2018-03-14 - 2018-03-14 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Fodstad, Lars August. Fra telegraf til Twitter – det moderne gjennombrudd i et mediehistorisk perspektiv. Fagnettverksdag; 2018-03-14 - 2018-03-14 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Fodstad, Lars August. Skjønnlitteratur i (fremtidens) videregående skole: Hvorfor og hvordan? (Politikk, didaktikk og metodikk). Fagnettverksdag; 2018-11-08 - 2018-11-08 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Fodstad, Lars August. Staging the Extensions of Homo Oeconomicus. Society for the Advancement of Scandinavian Studies Conference; 2018-05-03 - 2018-05-05 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Fodstad, Lars August. Vinje på 15 minutter. Debutanter og jubilanter, litteraturfestivalen Ugress; 2018-10-17 - 2018-10-20 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Fodstad, Lars August; Mortensvik, Astrid. Øvelser i empati og kulturell tilgang. Avgangselevers legitimering av arbeid med eldre skjønnlitteratur i videregående opplæring.. Acta Didactica Norge 2018 ;Volum 12.(3) s. 1-22 NTNU
Untitled
|