Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-9 av 9

2018
1 Chinga-Ramirez, Carla; Oldervik, Heidun; Saur, Ellen.
Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?. I: Å falle mellom to stoler. Samarbeid til barnets beste i barnehage og skole.. Universitetsforlaget 2018 ISBN 978-82-15-02944-3. s. 155-170
NTNU Untitled
 
2 Oldervik, Heidun; Saur, Ellen.
Oppvekst og utdanningshistorier om mening, begripelighet og sammenheng. Den sjuende nordiske utdanningshistoriske konferansen; 2018-09-19 - 2018-09-20
NTNU Untitled
 
3 Saur, Ellen.
Autentisk eller nyskapende? Hvordan forstå kvalitet når skuespillere har en utviklingshemming?. I: Kvalitetsforhandlinger. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245023763. s. 283-308
NTNU Untitled
 
4 Saur, Ellen.
Ivaretaking av kvalitet for elever i skolehverdagens randsone. Oppfølgingstjenesten – skolens bricoleurer. Erfaringskonferanse Kvaliteter i utdanning; 2018-05-10
NTNU Untitled
 
5 Saur, Ellen.
Rapport fra erfaringskonferanse 10. april 2018 «Kvaliteter i videregående utdanning». : NTNU 2018 31 s.
NTNU Untitled
 
6 Saur, Ellen.
Teater for skuespillere med funksjonsnedsettelser. mellom kunsten og det sosiale feltet. Konferanse om helsefremmende drama og teater; 2018-10-25
NTNU Untitled
 
7 Saur, Ellen; Johansen, Oddbjørn.
Being Actors with Learning Disabilities in a Democratic Perspective. Nordic Theatre Studies 2018 ;Volum 25.(1) s. 46-57
NTNU NORD Untitled
 
8 Saur, Ellen; Sidorkin, Alexander M.
Disability, Dialogue, and the Posthuman. Studies in Philosophy and Education 2018 ;Volum 37.(6) s. 567-578
NTNU Untitled
 
9 Saur, Ellen; Ulvund, Marit.
INK2013 – Developing Art Productions for and with Children with Special Needs. I: Children and Young People, Aesthetics and Special Needs. An Interdisciplinary Approach. Vidarforlaget AS 2018 ISBN 978-82-7990-317-8. s. 383-408
HVO NTNU Untitled