2018
|
1. |
Chinga-Ramirez, Carla; Oldervik, Heidun; Saur, Ellen. Hvordan kan kunnskap om postkolonial teori gi PP-rådgivere en bedre forståelse av barn og unge med minoritetsbakgrunn?. I: Å falle mellom to stoler. Samarbeid til barnets beste i barnehage og skole.. Universitetsforlaget 2018 ISBN 978-82-15-02944-3. s. 155-170 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Oldervik, Heidun; Saur, Ellen. Oppvekst og utdanningshistorier om mening, begripelighet og sammenheng. Den sjuende nordiske utdanningshistoriske konferansen; 2018-09-19 - 2018-09-20 NTNU
Untitled
|
|
3. |
Saur, Ellen. Autentisk eller nyskapende? Hvordan forstå kvalitet når skuespillere har en utviklingshemming?. I: Kvalitetsforhandlinger. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245023763. s. 283-308 NTNU
Untitled
|
|
4. |
Saur, Ellen. Ivaretaking av kvalitet for elever i skolehverdagens randsone. Oppfølgingstjenesten – skolens bricoleurer. Erfaringskonferanse Kvaliteter i utdanning; 2018-05-10 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Saur, Ellen. Rapport fra erfaringskonferanse 10. april 2018 «Kvaliteter i videregående utdanning». : NTNU 2018 31 s. NTNU
Untitled
|
|
6. |
Saur, Ellen. Teater for skuespillere med funksjonsnedsettelser. mellom kunsten og det sosiale feltet. Konferanse om helsefremmende drama og teater; 2018-10-25 NTNU
Untitled
|
|
7. |
Saur, Ellen; Johansen, Oddbjørn. Being Actors with Learning Disabilities in a Democratic Perspective. Nordic Theatre Studies 2018 ;Volum 25.(1) s. 46-57 NTNU NORD
Untitled
|
|
8. |
Saur, Ellen; Sidorkin, Alexander M. Disability, Dialogue, and the Posthuman. Studies in Philosophy and Education 2018 ;Volum 37.(6) s. 567-578 NTNU
Untitled
|
|
9. |
Saur, Ellen; Ulvund, Marit. INK2013 – Developing Art Productions for and with Children with Special Needs. I: Children and Young People, Aesthetics and Special Needs. An Interdisciplinary Approach. Vidarforlaget AS 2018 ISBN 978-82-7990-317-8. s. 383-408 HVO NTNU
Untitled
|