2019
|
1. |
Gotvassli, Kjell Aage. Aksjonsforskning på mange vis. Barnehagebasert kompetanseutvikling og barnehagen som en lærende organisasjon.. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 205-225 DMMH NORD
Untitled
|
|
2. |
Gotvassli, Kjell Aage. Aksjonsforskning som begrep. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 38-51 DMMH NORD
Untitled
|
|
3. |
Gotvassli, Kjell Aage. Arbeidet med aksjonsforskning i barnehagen. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 52-74 DMMH NORD
Untitled
|
|
4. |
Gotvassli, Kjell Aage. Endring og utvikling i barnehagen. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 19-37 DMMH NORD
Untitled
|
|
5. |
Gotvassli, Kjell Aage. Godt faglig skjønn og utvikling av barnehagen som en lærende organisasjon. I: Ledelse av en lærende barnehage. Fagbokforlaget 2019 ISBN 9788245032758. s. 277-300 DMMH NORD
Untitled
|
|
6. |
Gotvassli, Kjell Aage; Moe, Torill. Bridging the gap – the role of leadership in professional judgement in child protection services. Nordic Social Work Research 2019 ;Volum 11.(3) s. 264-276 NORD NTNU
Untitled
|
|
7. |
Moe, Torill; Gotvassli, Kjell Aage. Etiske utfordringer og dilemmaer i aksjonsforskning. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 75-93 DMMH NORD NTNU
Untitled
|
|
8. |
Vannebo, Berit Irene; Gotvassli, Kjell Aage. Utvikling av endringskultur gjennom refleksjonsgrupper.. I: Aksjonsforskning på mange vis. Forsknings- og utviklingsarbeid i barnehagen.. Cappelen Damm Akademisk 2019 ISBN 978-82-02-61298-6. s. 103-129 DMMH NORD
Untitled
|