|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018
|
1. |
Hean, Sarah; Willumsen, Elisabeth; Ødegård, Atle. Making sense of interactions between mental health and criminal justice services: the utility of cultural historical activity systems theory. International Journal of Prisoner Health 2018 ;Volum 14.(2) s. 124-141 HIM UIS
Untitled
|
|
2. |
Høiland, Gry Cecilie; Willumsen, Elisabeth. Resistance-driven innovation? : frontline public welfare workers’ coping with top-down implementation. Nordic Journal of Working Life Studies 2018 ;Volum 8.(2) s. 1-20 UIS
Untitled
|
|
3. |
Lindqvist, Susanne; Vasset, Frøydis Perny; Iversen, Hans Petter; Almås, Synnøve Hofseth; Willumsen, Elisabeth; Ødegård, Atle. University teachers’ views of interprofessional learning and their role in achieving outcomes : a qualitative study. Journal of Interprofessional Care 2018 ;Volum 33.(2) s. 190-199 NTNU UIS HIM
Untitled
|
|
4. |
Sirnes, Tore; Willumsen, Elisabeth; Iversen, Hans Petter. Etterord : hva har vi lært i dag?. I: Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) : for bachelorstudenter i helse- og sosialfag. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245021103. s. 217-223 HIM UIS HMR
Untitled
|
|
5. |
Willumsen, Elisabeth; Sirnes, Tore. Kan sosialt arbeid bidra til innovasjon?. Fonteneforskning 2018 (2) s. 80-86 UIS
Untitled
|
|
6. |
Ødegård, Atle; Waldahl, Ragnhild Holmen; Willumsen, Elisabeth; Iakovleva, Tatiana Aleksandrovna; Strype, Jon. Om utviklingen av spørreskjemaet SIMM-Q. Bodø: Nordlandsforskning 2018 (ISBN 978-82-7321-751-6) 28 s. NF-rapport(10/2018) HIM NF PHS UIS
Untitled
|
|
7. |
Ødegård, Atle; Willumsen, Elisabeth. Refleksjon. I: Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) : for bachelorstudenter i helse- og sosialfag. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245021103. s. 73-81 HIM UIS
Untitled
|
|
8. |
Ødegård, Atle; Willumsen, Elisabeth; Hean, Sarah. Collaboration in the transition from prison to society. Tekster i prosess, Forskningsseminar; 2018-04-12 HIM UIS
Untitled
|
|