2018
|
1. |
Michelsen, Per Arne; Gourvennec, Aslaug Fodstad; Skaftun, Atle; Sønneland, Margrethe. Samtalen som representasjon av teksten. I: Norsk litterær årbok 2018. Det Norske Samlaget 2018 ISBN 9788252195644. s. 259-283 HVL UIS
Untitled
|
|
2. |
Skaftun, Atle. The Literacy & learning-group at UiS. fagseminar med internasjonale gjester; 2018-03-11 - 2018-03-13 UIS
Untitled
|
|
3. |
Skaftun, Atle. Hvorfor arbeide med litteratur i skolen?. nettverkssamling med forskerseminar; 2018-05-29 - 2018-05-30 UIS
Untitled
|
|
4. |
Skaftun, Atle. Literacy praksiser i digitaliserte klasserom. Workshop om digitalisering; 2018-08-29 - 2018-08-29 UIS
Untitled
|
|
5. |
Skaftun, Atle. Muntlighet i Vest. Introduksjon til første nettverkssamling. forskerseminar i regi av UH nett vest; 2018-03-19 - 2018-03-20 UIS
Untitled
|
|
6. |
Skaftun, Atle. Partnership based professional development on dialogue and digital technology. Faglig møte "Muntlighet i Vest" (UH-nett Vest 2018) og CEDIR (Cambridge Educational Dialogue Research); 2018-09-25 - 2018-09-26 UIS
Untitled
|
|
7. |
Skaftun, Atle; Aasen, Marit; Sæbø, Johanne Ur. Muntlighet mellom teori og praksis på mellomtrinnet. Dialog og læring; 2018-10-25 - 2018-10-26 UIS
Untitled
|
|
8. |
Skaftun, Atle; Igland, Mari Ann; Husebø, Dag; Nome, Sture; Nygard, Arne Olav. Glimpses of dialogue: transitional practices in digitalised classrooms. Learning, Media & Technology 2018 ;Volum 43.(1) s. 42-55 UIS NTNU
Untitled
|
|
9. |
Skaftun, Atle; Michelsen, Per Arne. Faglighet i skolens litteraturarbeid. Norsklæreren 2018 (3) s. 9-17 HVL UIS
Untitled
|
|
10. |
Skaftun, Atle; Michelsen, Per Arne. Tanker om faglig praksis i skolens litteraturarbeid. forskerseminar i regi av Universitetet i Karlstad; 2018-04-18 - 2018-04-18 HVL UIS
Untitled
|
|
11. |
Skaftun, Atle; Nygard, Arne Olav; Wagner, Åse Kari Hansen. Rammer for muntlighet i småskolen - og noen eksempler til ettertanke. Dialog og læring; 2018-10-25 - 2018-10-26 UIS
Untitled
|
|
12. |
Skaftun, Atle; Wagner, Åse Kari H.. Oracy in year one: A blind spot in Norwegian language and literacy education?. forskerkonferanse; 2018-04-03 - 2018-04-05 UIS
Untitled
|