2021
|
1. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Alle barn er evnerike med stort læringspotensial.. Forskersonen.no 2021 HVL
Untitled
|
|
2. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Capabilities as preparedness for work. A two-case study through the lens of the capability approach.. Nordic research network on vocational education and training NORDYRK; 2021-06-07 - 2021-06-09 HVL
Untitled
|
|
3. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Capability Approach: Et etisk og verdimessig grunnlag for å introdusere konfliktfylte tema i klasserommet? Raftostiftelsen, "Flytende Frykt", Demokratisk beredskap mot rasisme og antisemettisme.. Fag; 2021-02-25 HVL
Untitled
|
|
4. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Elevnær: Hva kjennetegner god undervisning.. Deprofesjonalisert Kompetanseutvikling DeKomp; 2021-12-05 - 2021-12-05 HVL
Untitled
|
|
5. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Ja! Elever som leser fysikk på universitetsnivå, skal sitte i samme klasserom som andre elever.. Forskersonen.no 2021 HVL
Untitled
|
|
6. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Om yrkesfagene, plass i utdanningssystemet og ferdigheter.. Lektor Lomsdalens innfall [Radio] 2021-04-02 HVL
Untitled
|
|
7. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Opportunities, freedom and potentials for democratic participation and citizenship: Students expressed experiences in the light of the capability approach.. Seminar forskningsprogrammet Berekraft, medverknad og mangfald; 2021-04-15 - 2021-04-15 HVL
Untitled
|
|
8. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Presentasjon av doktorgradsarbeid: Mulighetsbetingelser, frihet og utviklingspotensial i den videregående skolen - en studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.. Praktisk pedagogisk utdanning, HVL; 2021-06-14 - 2021-06-15 HVL
Untitled
|
|
9. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Presentasjon av egen forskning/doktorgradsarbeid. Instituttmøte; 2021-02-17 HVL
Untitled
|
|
10. |
Berg-Brekkhus, Åshild. Skolen må ikke bli en talentkonkurranse for særlig evnerike barn.. Forskersonen.no 2021 HVL
Untitled
|
|
11. |
Berg-Brekkhus, Åshild; Werler, Tobias Christoph. Levd demokrati og deliberal didaktisk praksis. En studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.. Utbildning och Demokrati 2021 ;Volum 30.(2) s. 5-27 HVL
Untitled
|
|
12. |
Werler, Tobias Christoph; Foldnes, Vibeke Solsvik; Berg-Brekkhus, Åshild; Færevaag, Margaret Klepstad. Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration.. Australian and International Journal of Rural Education (AIJRE) 2021 ;Volum 31.(3) s. 96-112 HVL
Untitled
|
|
13. |
Werler, Tobias Christoph; Foldnes, Vibeke Solsvik; Berg-Brekkhus, Åshild; Færevaag, Margaret Klepstad. Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration: Bridging the Rural-Urban Divide in Norway?. Australian and International Journal of Rural Education (AIJRE) 2021 ;Volum 31.(3) s. 96-112 HVL
Untitled
|