Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-13 av 13

2021
1 Berg-Brekkhus, Åshild.
Alle barn er evnerike med stort læringspotensial.. Forskersonen.no 2021
HVL Untitled
 
2 Berg-Brekkhus, Åshild.
Capabilities as preparedness for work. A two-case study through the lens of the capability approach.. Nordic research network on vocational education and training NORDYRK; 2021-06-07 - 2021-06-09
HVL Untitled
 
3 Berg-Brekkhus, Åshild.
Capability Approach: Et etisk og verdimessig grunnlag for å introdusere konfliktfylte tema i klasserommet? Raftostiftelsen, "Flytende Frykt", Demokratisk beredskap mot rasisme og antisemettisme.. Fag; 2021-02-25
HVL Untitled
 
4 Berg-Brekkhus, Åshild.
Elevnær: Hva kjennetegner god undervisning.. Deprofesjonalisert Kompetanseutvikling DeKomp; 2021-12-05 - 2021-12-05
HVL Untitled
 
5 Berg-Brekkhus, Åshild.
Ja! Elever som leser fysikk på universitetsnivå, skal sitte i samme klasserom som andre elever.. Forskersonen.no 2021
HVL Untitled
 
6 Berg-Brekkhus, Åshild.
Om yrkesfagene, plass i utdanningssystemet og ferdigheter.. Lektor Lomsdalens innfall [Radio] 2021-04-02
HVL Untitled
 
7 Berg-Brekkhus, Åshild.
Opportunities, freedom and potentials for democratic participation and citizenship: Students expressed experiences in the light of the capability approach.. Seminar forskningsprogrammet Berekraft, medverknad og mangfald; 2021-04-15 - 2021-04-15
HVL Untitled
 
8 Berg-Brekkhus, Åshild.
Presentasjon av doktorgradsarbeid: Mulighetsbetingelser, frihet og utviklingspotensial i den videregående skolen - en studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.. Praktisk pedagogisk utdanning, HVL; 2021-06-14 - 2021-06-15
HVL Untitled
 
9 Berg-Brekkhus, Åshild.
Presentasjon av egen forskning/doktorgradsarbeid. Instituttmøte; 2021-02-17
HVL Untitled
 
10 Berg-Brekkhus, Åshild.
Skolen må ikke bli en talentkonkurranse for særlig evnerike barn.. Forskersonen.no 2021
HVL Untitled
 
11 Berg-Brekkhus, Åshild; Werler, Tobias Christoph.
Levd demokrati og deliberal didaktisk praksis. En studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.. Utbildning och Demokrati 2021 ;Volum 30.(2) s. 5-27
HVL Untitled
 
12 Werler, Tobias Christoph; Foldnes, Vibeke Solsvik; Berg-Brekkhus, Åshild; Færevaag, Margaret Klepstad.
Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration.. Australian and International Journal of Rural Education (AIJRE) 2021 ;Volum 31.(3) s. 96-112
HVL Untitled
 
13 Werler, Tobias Christoph; Foldnes, Vibeke Solsvik; Berg-Brekkhus, Åshild; Færevaag, Margaret Klepstad.
Classroom Development Through Teacher-Researcher Collaboration: Bridging the Rural-Urban Divide in Norway?. Australian and International Journal of Rural Education (AIJRE) 2021 ;Volum 31.(3) s. 96-112
HVL Untitled