|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Kvåle, Gunhild. "Evaluering og kartlegging som tekstlig og sosial praksis. Kritiske og multimodale perspektiver.". Gjesteforelesning på Høgskolen i Innlandet; 2019-04-05 - 2019-04-05 UIA
Untitled
|
|
2. |
Kvåle, Gunhild. "Kommersielle ABC-apper for barnehagebarn". Skriv! Les! Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving, og literacy.; 2019-05-07 - 2019-05-09 UIA
Untitled
|
|
3. |
Kvåle, Gunhild. "Språk-kartlegging. En kritisk analyse av TRAS-skjemaet som multimodal tekst". Skriv! Les! Nordisk forskerkonferanse om lesing, skriving, og literacy.; 2019-05-07 - 2019-05-09 UIA
Untitled
|
|
4. |
Kvåle, Gunhild. "Tekst i kontekst". Norsklæreren 2019 (2) s. 10-14 UIA
Untitled
|
|
5. |
Kvåle, Gunhild. "Tekst i kontekst, kontekst i tekst. Tilnærmingar til tekstar og kontekstar i norskfaget". Årskonferansen til Landslaget for norskundervisning (LNU) 2019; 2019-03-22 - 2019-03-23 UIA
Untitled
|
|
6. |
Kvåle, Gunhild; Poulsen, Søren Vigild. "The templatized aesthetics of Wix. A social semiotic technology approach to web design". I: Multimodality and Aesthetics. Routledge 2019 ISBN 9781138103511. s. 211-225 UIA
Untitled
|
|