2019
|
1. |
Drange, Eli-Marie D.; Erdmann, Susan Lynn; Hasund, Ingrid Kristine; Päplow, Thorsten. Editorial. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(1) s. 1-3 UIA
Untitled
|
|
2. |
Hasund, Ingrid Kristine. Assessment of written texts in the subject of English. Foredrag for engelsklærere ved Kristiansand Katedralskole Gimle; 2019-09-25 - 2019-09-25 UIA
Untitled
|
|
3. |
Hasund, Ingrid Kristine. Foreldrenettverk i skolen. Temakveld for foreldre ved Haumyrheia skole; 2019-03-06 UIA
Untitled
|
|
4. |
Hasund, Ingrid Kristine. Foreldrenettverk i skolen. Temakveld for foreldre ved Voiebyen skole; 2019-10-30 - 2019-10-30 UIA
Untitled
|
|
5. |
Hasund, Ingrid Kristine. Informal language in English L2 writing: What are pupils taught from textbooks?. Acta Didactica Norden (ADNO) 2019 ;Volum 13.(3) s. 1-25 UIA
Untitled
|
|
6. |
Hasund, Ingrid Kristine. Learners' written skills in L2 English in Norway: What can teachers do to help?. Fagsamling for engelsklærere 8-13 i Grimstad kommune; 2019-05-08 UIA
Untitled
|
|
7. |
Hasund, Ingrid Kristine. Learners' written skills in L2/L3 in Norway: What can teachers do to help?. Foredrag for engelsk- og fremmedspråkslærere ved Møvig skole; 2019-06-05 UIA
Untitled
|
|
8. |
Hasund, Ingrid Kristine. Mekling i voldssaker. Meklersamling for konfliktrådsmeklere ved Konfliktrådet Sør-Vest; 2019-09-27 - 2019-09-28 UIA
Untitled
|
|
9. |
Hasund, Ingrid Kristine; Drange, Eli-Marie D.. HVORDAN KAN LÆRERNES VURDERINGSPRAKSIS BIDRA TIL Å FORBEDRE ELEVENES SKRIVING I FREMMEDSPRÅK? Elevers skriving og læreres vurdering i engelsk, fransk, spansk og tysk i ungdoms- og videregående skole. Sørlandske lærerstevne; 2019-09-18 - 2019-09-18 UIA
Untitled
|
|
10. |
Hasund, Ingrid Kristine; Hasselgård, Hilde. Writer/reader visibility in young learner writing. A study of the TRAWL corpus of secondary school texts. Learner Corpus Research 2019; 2019-09-12 - 2019-09-14 UIA UiO
Untitled
|