Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-10 av 10

2019
1 Drange, Eli-Marie D.; Erdmann, Susan Lynn; Hasund, Ingrid Kristine; Päplow, Thorsten.
Editorial. Nordic Journal of Modern Language Methodology (NJMLM) 2019 ;Volum 7.(1) s. 1-3
UIA Untitled
 
2 Hasund, Ingrid Kristine.
Assessment of written texts in the subject of English. Foredrag for engelsklærere ved Kristiansand Katedralskole Gimle; 2019-09-25 - 2019-09-25
UIA Untitled
 
3 Hasund, Ingrid Kristine.
Foreldrenettverk i skolen. Temakveld for foreldre ved Haumyrheia skole; 2019-03-06
UIA Untitled
 
4 Hasund, Ingrid Kristine.
Foreldrenettverk i skolen. Temakveld for foreldre ved Voiebyen skole; 2019-10-30 - 2019-10-30
UIA Untitled
 
5 Hasund, Ingrid Kristine.
Informal language in English L2 writing: What are pupils taught from textbooks?. Acta Didactica Norden (ADNO) 2019 ;Volum 13.(3) s. 1-25
UIA Untitled
 
6 Hasund, Ingrid Kristine.
Learners' written skills in L2 English in Norway: What can teachers do to help?. Fagsamling for engelsklærere 8-13 i Grimstad kommune; 2019-05-08
UIA Untitled
 
7 Hasund, Ingrid Kristine.
Learners' written skills in L2/L3 in Norway: What can teachers do to help?. Foredrag for engelsk- og fremmedspråkslærere ved Møvig skole; 2019-06-05
UIA Untitled
 
8 Hasund, Ingrid Kristine.
Mekling i voldssaker. Meklersamling for konfliktrådsmeklere ved Konfliktrådet Sør-Vest; 2019-09-27 - 2019-09-28
UIA Untitled
 
9 Hasund, Ingrid Kristine; Drange, Eli-Marie D..
HVORDAN KAN LÆRERNES VURDERINGSPRAKSIS BIDRA TIL Å FORBEDRE ELEVENES SKRIVING I FREMMEDSPRÅK? Elevers skriving og læreres vurdering i engelsk, fransk, spansk og tysk i ungdoms- og videregående skole. Sørlandske lærerstevne; 2019-09-18 - 2019-09-18
UIA Untitled
 
10 Hasund, Ingrid Kristine; Hasselgård, Hilde.
Writer/reader visibility in young learner writing. A study of the TRAWL corpus of secondary school texts. Learner Corpus Research 2019; 2019-09-12 - 2019-09-14
UIA UiO Untitled