Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-4 av 4

2019
1 Igland, Mari-Ann.
Elevperspektiv på den digitale skulekvardagen. I: Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03160-6. s. 71-100
NTNU UIS Untitled
 
2 Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag.
Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 (ISBN 978-82-15-03160-6) 281 s.
NTNU UIS Untitled
 
3 Igland, Mari-Ann; Østrem, Siv Ellen.
Mens teksten blir til : digital respons til elevtekstar under arbeid. I: Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03160-6. s. 170-194
NTNU UIS Untitled
 
4 Solheim, Randi; Matre, Synnøve; Evensen, Lars Sigfred; Igland, Mari-Ann; Otnes, Hildegunn.
Ulike analytiske blikk på elevtekstar frå Normprosjektet (symposium). Skriv! Les! 2019; 2019-05-07 - 2019-05-09
NTNU Untitled