|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Igland, Mari-Ann. Elevperspektiv på den digitale skulekvardagen. I: Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03160-6. s. 71-100 NTNU UIS
Untitled
|
|
2. |
Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag. Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 (ISBN 978-82-15-03160-6) 281 s. NTNU UIS
Untitled
|
|
3. |
Igland, Mari-Ann; Østrem, Siv Ellen. Mens teksten blir til : digital respons til elevtekstar under arbeid. I: Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet. Universitetsforlaget 2019 ISBN 978-82-15-03160-6. s. 170-194 NTNU UIS
Untitled
|
|
4. |
Solheim, Randi; Matre, Synnøve; Evensen, Lars Sigfred; Igland, Mari-Ann; Otnes, Hildegunn. Ulike analytiske blikk på elevtekstar frå Normprosjektet (symposium). Skriv! Les! 2019; 2019-05-07 - 2019-05-09 NTNU
Untitled
|
|