|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2021
|
1. |
Mælan, Ellen Nesset; Gustavsen, Ann Margareth; Stranger-Johannessen, Espen; Nordahl, Thomas. Norwegian students’ experiences of homeschooling during the COVID-19 pandemic. European Journal of Special Needs Education 2021 ;Volum 36.(1) s. 5-19 HINN
Untitled
|
|
2. |
Gustavsen, Ann Margareth; Nordahl, Thomas. Sammenhengen mellom kjønnsforskjeller i skolefaglige prestasjoner, sosiale ferdigheter og lærerens vurderingspraksis. I: Hva vet vi om skoleprestasjoner? Ulike perspektiver på skolegang og skoleprestasjoner. Fagbokforlaget 2021 ISBN 9788245033243. s. - HINN
Untitled
|
|
3. |
Nordahl, Thomas; Overland, Terje. Tilpasset opplæring og inkluderende støttesystemer Høyt læringsutbytte for alle elever. Gyldendal Akademisk 2021 (ISBN 9788205541764) 160 s. HINN BI
Untitled
|
|