2019
|
1. |
Alteren, Johanne. Erfaring som kilde til kunnskapsutvikling i helseforskning. Nordisk tidsskrift for helseforskning 2019 ;Volum 15.(1) s. - NORD
Untitled
|
|
2. |
Alteren, Johanne. Livsmot som fenomen i et helsefaglig perspektiv. Nordisk tidsskrift for helseforskning 2019 ;Volum 15.(2) s. - NORD
Untitled
|
|
3. |
Alteren, Johanne. Narratives in student nurses' knowledge development: A hermeneutical research study. Nurse Education Today 2019 ;Volum 76. s. 51-55 NORD
Untitled
|
|
4. |
Amundsen, Turid. "Det usikre mellomrommet". Sykepleiernes utfordringer i vurdering av den akutte geriatriske pasienten i akuttmottak. En hermeneutisk studie. Bodø: Nord universitet 2019 105 s. NORD UNN
Untitled
|
|
5. |
Hilli, Yvonne; Alteren, Johanne. New Nordic-Baltic network in health care education. NORD [Internett] 2019-10-16 NORD
Untitled
|
|
6. |
Magnussen, Inger-Lise; Alteren, Johanne; Bondas, Terese. Appreciative inquiry in a Norwegian nursing home: a unifying and maturing process to forward new knowledge and new practice. International Journal of Qualitative Studies on Health and Well-being 2019 ;Volum 14.(1) NORD
Untitled
|
|
7. |
Magnussen, Inger-Lise. Nærhetsrommet - en sansehage-pasient-pleier-relasjon: Aksjonsforskning i sykehjem. Bodø: Nord universitet 2019 (ISBN 978-82-93196-27-3) 314 s. NORD
Untitled
|
|
8. |
Magnussen, Inger-Lise; Bondas, Terese Elisabet; Alteren, Johanne. Sensory Garden and Dementia Care - "The room of closeness" - a sensory garden-patient-nurse relationship. Kongress; 2019-09-12 - 2019-09-14 NORD UIS
Untitled
|