|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2019
|
1. |
Ekiert, Monika; Revesz, Andrea; Torgersen, Eivind Nessa; Moss, Emily. The Role of Pausing in L2 Oral Task Performance: Towards a Complete Construct of Functional Adequacy. EUROSLA29; 2019-08-28 - 2019-08-31 NTNU
Untitled
|
|
2. |
Johansen, Åse Mette; Torgersen, Eivind Nessa. Målbryting er tilbake! Og korfor publisere om sosiolingvistikk på norsk?. Målbryting 2019 ;Volum 10. s. i-vi NTNU UiT
Untitled
|
|
3. |
Johansen, Åse Mette; Torgersen, Eivind Nessa. Relansering av Målbryting. SONE-konferansen 2019: Språk, kjønn og makt; 2019-04-25 - 2019-04-26 NTNU UiT
Untitled
|
|
4. |
Sevinc, Yesim; Torgersen, Eivind Nessa; Krulatz, Anna. Language anxieties of multilingual students: A focus on ethnic minority youth in Norway. 2nd International Conference on Bilingualism; 2019-03-25 - 2019-03-27 NTNU
Untitled
|
|
5. |
Szakay, Anita; Torgersen, Eivind Nessa. A re-analysis of f0 in ethnic varieties of London English using REAPER. Proceedings of the International Congress of Phonetic Sciences 2019 s. 1675-1678 NTNU
Untitled
|
|
6. |
Torgersen, Eivind Nessa. Hvordan kan læreren best undervise i engelsk for en flerspråklig elevgruppe?. NTNU
Untitled
|
|
7. |
Torgersen, Eivind Nessa. Klasseromsobservasjon. Seminar for forskningsgruppen Språklig mangfold i skole og samfunn; 2019-09-26 - 2019-09-26 NTNU
Untitled
|
|
8. |
Torgersen, Eivind Nessa; Lorenz, Eliane. Fagfornyelsen og flerspråklighet. DEKOM seminar; 2019-11-29 NTNU
Untitled
|
|