|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018
|
1. |
Alfnes, Frode. Netthandel med mat - Blir dette en viktig markedskanal?. Midtnorsk landbrukskonferanse; 2018-11-19 - 2018-11-20 OSLOMET NMBU
Untitled
|
|
2. |
Austgulen, Marthe Hårvik; Skuland, Silje Elisabeth; Schjøll, Alexander; Alfnes, Frode. Consumer Readiness to Reduce Meat Consumption for the Purpose of Environmental Sustainability: Insights from Norway. Sustainability 2018 ;Volum 10.(9) s. 1-24 NMBU OSLOMET
Untitled
|
|
3. |
Bugge, Annechen Bahr; Alfnes, Frode. Kjøttfrie spisevaner - hva tenker forbrukerne?. Oslo: Forbruksforskningsinstituttet SIFO, OsloMet - storbyuniversitetet 2018 (ISBN 82-7063-480-8) 83 s. OSLOMET NMBU
Untitled
|
|
4. |
Dulsrud, Arne; Alfnes, Frode. Personvern svikter i "godtar vilkår". Dagens næringsliv 2018 s. 4- OSLOMET NMBU
Untitled
|
|
5. |
Dulsrud, Arne; Alfnes, Frode; Lassen, Kjersti. Ansvaret for personvern hviler på de svakeste. Viten og praksis [Internett] 2018-03-13 OSLOMET
Untitled
|
|
6. |
Schjøll, Alexander; Alfnes, Frode; Lanseng, Even. Reklame i blogger – forbrukeres holdninger og reaksjoner. I: Markedsføring og forbrukerne – samfunnsvitenskapelige blikk. Universitetsforlaget 2018 ISBN 978-82-15-02591-9. s. 158-168 BI OSLOMET NMBU
Untitled
|
|
7. |
Tomic, Marina; Alfnes, Frode. Effect of Normative and Affective Aspects on Willingness to Pay for Domestic Food Products—A Multiple Price List Experiment. Journal of Food Products Marketing 2018 ;Volum 24.(6) s. 681-696 NMBU
Untitled
|
|
8. |
Viciunaite, Viktorija; Alfnes, Frode. Consumer preferences for sustainable business model elements in yarn production and sales. RENT XXXII; 2018-11-14 - 2018-11-16 NMBU
Untitled
|
|
9. |
Viciunaite, Viktorija; Alfnes, Frode. Yarn and sustainability in Norway. Design By Me; 2018-09-21 - 2018-09-22 NMBU
Untitled
|
|