|
|
English
version
For å registrere i Cristin må du være vitenskapelig eller administrativt ansatt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2018
|
1. |
Einav, Shiri; Rydland, Veslemøy; Grøver, Vibeke; Robinson, Elizabeth; Harris, Paul L.. Children's trust in print: What is the impact of late exposure to reading instruction?. Infant and Child Development 2018 ;Volum 27.(6) s. 1-11 UiO
Untitled
|
|
2. |
Grøver, Vibeke. Hvilke samtaleerfaringer i barnehagen understøtter andrespråklæring og hvorfor er slike erfaringer viktige i et langsiktig språklæringsperspektiv?. Kompetanse for mangfold, Høgskolen i Østfold; 2018-05-15 - 2018-05-15 UiO
Untitled
|
|
3. |
Grøver, Vibeke. Minoritetsspråklige barn i barnehagen - i et nordisk perspektiv. 15. Nordiske Symposium om Børnesprog; 2018-05-23 - 2018-05-24 UiO
Untitled
|
|
4. |
Grøver, Vibeke. Å lære språk i barnehagen. Kvaliteter ved barns samhandling med voksne og jevnaldrende som fremmer språklæring.. Cappelen Damm Akademisk 2018 (ISBN 978-82-02-42220-2) 194 s. UiO
Untitled
|
|
5. |
Grøver, Vibeke; Rydland, Veslemøy; Garmann, Nina Gram; Tkachenko, Elena; Romøren, Anna Sara Hexeberg; Høglind, Hanne; Thomassen, Kari Elisabeth; Salinas, Veronica. Å vokse opp med flere språk: Språklæring i barnehagen.. Forskningsdagene 2018; 2018-09-19 - 2018-09-30 OSLOMET UiO
Untitled
|
|
6. |
Rydland, Veslemøy; Grøver, Vibeke. Argumentative peer discussions following individual reading increase comprehension. Language and Education 2018 s. 1-16 UiO
Untitled
|
|