Current Research Information SysTem In Norway
 
 

 English version


 
Hovedside
Forskningsresultater/NVI
Forskere
Prosjekter
Forskningsenheter
Logg inn
Om Cristin
 
 
   
Eksporter til


Viser treff 1-6 av 6

2018
1 Einav, Shiri; Rydland, Veslemøy; Grøver, Vibeke; Robinson, Elizabeth; Harris, Paul L..
Children's trust in print: What is the impact of late exposure to reading instruction?. Infant and Child Development 2018 ;Volum 27.(6) s. 1-11
UiO Untitled
 
2 Grøver, Vibeke.
Hvilke samtaleerfaringer i barnehagen understøtter andrespråklæring og hvorfor er slike erfaringer viktige i et langsiktig språklæringsperspektiv?. Kompetanse for mangfold, Høgskolen i Østfold; 2018-05-15 - 2018-05-15
UiO Untitled
 
3 Grøver, Vibeke.
Minoritetsspråklige barn i barnehagen - i et nordisk perspektiv. 15. Nordiske Symposium om Børnesprog; 2018-05-23 - 2018-05-24
UiO Untitled
 
4 Grøver, Vibeke.
Å lære språk i barnehagen. Kvaliteter ved barns samhandling med voksne og jevnaldrende som fremmer språklæring.. Cappelen Damm Akademisk 2018 (ISBN 978-82-02-42220-2) 194 s.
UiO Untitled
 
5 Grøver, Vibeke; Rydland, Veslemøy; Garmann, Nina Gram; Tkachenko, Elena; Romøren, Anna Sara Hexeberg; Høglind, Hanne; Thomassen, Kari Elisabeth; Salinas, Veronica.
Å vokse opp med flere språk: Språklæring i barnehagen.. Forskningsdagene 2018; 2018-09-19 - 2018-09-30
OSLOMET UiO Untitled
 
6 Rydland, Veslemøy; Grøver, Vibeke.
Argumentative peer discussions following individual reading increase comprehension. Language and Education 2018 s. 1-16
UiO Untitled