2018
|
1. |
Greve, Anne. Barnehagene og skolenes apper forenkler hverdagen for foreldrene, men hvordan påvirker det barna?. kk.no [Tidsskrift] 2018-10-08 OSLOMET
Untitled
|
|
2. |
Greve, Anne. Bemanningsnorm gjelder ikke familiebarnehager. NRK P1 Her og nå [Radio] 2018-07-09 OSLOMET
Untitled
|
|
3. |
Greve, Anne. Børneforskerne slås - og børnene taber. Børn og Unge [Fagblad] 2018-08-27 OSLOMET
Untitled
|
|
4. |
Greve, Anne. Food and constructions of risk in Norwegian and French kindergartens. 26.th International RECE conference; 2018-10-14 - 2018-10-18 OSLOMET
Untitled
|
|
5. |
Greve, Anne. Fullstendig skjemabom. Dagsavisen 2018 OSLOMET
Untitled
|
|
6. |
Greve, Anne. Ikke bra å være ute i barnehagen. NRK P1 Her og nå [Radio] 2018-12-20 OSLOMET
Untitled
|
|
7. |
Greve, Anne. Lekens forsvarer. Første Steg [Fagblad] 2018-05-29 OSLOMET
Untitled
|
|
8. |
Greve, Anne. Mat og måltider som risiko. barnehage.no 2018 OSLOMET
Untitled
|
|
9. |
Greve, Anne. Ny bemanningsnorm gjelder ikke for 4000 barnehagebarn. Utdanningsnytt.no [Internett] 2018-07-08 OSLOMET
Untitled
|
|
10. |
Greve, Anne. Når innpakningen teller mer enn innholdet. Morgenbladet 2018 OSLOMET
Untitled
|
|
11. |
Greve, Anne. Rammer for medvirkning i norske og franske barnehager. Et utenfrablikk på den norske rammeplanen.. I: Perspektiver på barns medvirkning i barnehagen. Universitetsforlaget 2018 ISBN 9788215027654. s. 73-89 OSLOMET
Untitled
|
|
12. |
Greve, Anne. Seksårsreformen: Hvordan leke seg til læring?. EKKO Nrk P2 [Radio] 2018-08-28 OSLOMET
Untitled
|
|
13. |
Greve, Anne. Ulrikkes univers - Vennskap. NRK [Radio] 2018-04-12 HIOA
Untitled
|
|
14. |
Greve, Anne. Våg å leke med barna. Første Steg [Fagblad] 2018-02-28 HIOA
Untitled
|
|
15. |
Greve, Anne; Eriksen, Marte; Garnier, Pascale. How is risk expressed, manufactured and negotiated in ECEC in Norway and France. 26.th International RECE conference; 2018-10-14 - 2018-10-18 OSLOMET
Untitled
|
|
16. |
Greve, Anne; Jansen, Turid Thorsby. Barnehagens brede samfunnsmandat. I: Barnehagen som samfunnsinstitusjon. Cappelen Damm Akademisk 2018 ISBN 978-82-02-57045-3. s. 31-46 OSLOMET USN
Untitled
|
|
17. |
Greve, Anne; Kristensen, Knut Olav. Når det fiktive stedet møter det fysiske rommet - rommets betydning for dramatisk lek. I: Barn og unge. By, sted og sosiomaterialitet.. Cappelen Damm Akademisk 2018 ISBN 978-82-02-56947-1. s. 161-176 OSLOMET
Untitled
|
|
18. |
Greve, Anne; Kristensen, Knut Olav; Wolf, Kristin Danielsen. Lekens status og vilkår i barnehagen. I: Barnehagen som samfunnsinstitusjon. Cappelen Damm Akademisk 2018 ISBN 978-82-02-57045-3. s. 86-105 OSLOMET
Untitled
|
|
19. |
Kristensen, Knut Olav; Greve, Anne. Dramatic play - Modelling teachers' interactions in kindergartens. I: Children and Young People, Aesthetics and Special Needs. An Interdisciplinary Approach. Vidarforlaget AS 2018 ISBN 978-82-7990-317-8. s. 289-306 OSLOMET
Untitled
|
|
20. |
Lafton, Tove; Bergem, Helen; Evenstad, Randi; Fajersson, Karin Elise; Greve, Anne; Myhre, Cecilie Ottersland; Myrvold, Hanne Berit; Otterstad, Ann Merete; Wolf, Kristin Danielsen. Lekens forundringskammer. I: Barnehagepedagogiske linjeskift. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245021455. s. 27-47 OSLOMET
Untitled
|
|
21. |
Wolf, Kristin Danielsen; Greve, Anne. Barnehagepedagogikk og profesjon under press. I: Barnehagepedagogiske linjeskift. Fagbokforlaget 2018 ISBN 9788245021455. s. 49-63 OSLOMET
Untitled
|