Bok Vitenskapelig monografi
|
1. |
Halvorsen, Else Marie. Kulturarven i skolen: Felleskultur og elevmangfold. Universitetsforlaget 2017 (ISBN 9788215028507) 205 s. USN
Untitled
|
Del av bok/rapport Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
|
2. |
Birkeland, Ingvild M; Krosshus, Tone Cronblad. Stedsspesifikk dramapedagogikk og demokratisk danning. I: Drama, teater og demokrati : Antologi I : I barnehage, skole, museum og høyere utdanning. Fagbokforlaget 2017 ISBN 978-82-450-2143-1. s. 239-254 USN
Untitled
|
|
3. |
Bjørnsrud, Halvor; Rønningen, Anders. Forskende partnerskap som grunnlag for fagplanhøring og utviklingsprosesser i kulturskolen - erfaringer når kulturskoler vurderer innhold i den nye læreplanen. I: Forskning og utvikling i kulturskolefeltet: IRIS - den doble regnbuen. Cappelen Damm Akademisk 2017 ISBN 9788202550028. s. 185-206 USN
Untitled
|
|
4. |
Fredriksen, Biljana Culibrk. Fagkompetanse i et tverrfaglig helhetsperspektiv: mellom teori, erfaringer og praksis. I: Praksisbarnehagen: En arena for læring. Gyldendal Akademisk 2017 ISBN 9788205491830. s. 107-122 USN
Untitled
|
|
5. |
Lindstøl, Fride. Fra tekst til episoder - en dramaturgisk analyse av lærerens undervisning. I: Kvalitet og kreativitet i klasserommet - ulike perspektiver på undervisning. Fagbokforlaget 2017 ISBN 978-82-450-2227-8. s. 145-169 USN
Untitled
|
|
6. |
Nordbø, Anne Lise. Sceniske lekerom med små barn. Sanselig språk, affekt og ideen om å bli demokratisk. I: Drama, teater og demokrati : Antologi I : I barnehage, skole, museum og høyere utdanning. Fagbokforlaget 2017 ISBN 978-82-450-2143-1. s. 109-124 USN
Untitled
|
|
7. |
Solberg, Anne. Setting the scene. The development of formal frameworks for doctorates in Europe. I: Perspectives on Research Assessment in Architecture, Music and the Arts: Discussing Doctorateness. Routledge 2017 ISBN 9781138695573. s. 33-48 USN
Untitled
|
Tidsskriftspublikasjon Vitenskapelig artikkel
|
8. |
Amsrud, Arve; Amundsen, Marie-Lisbet; Bunting, Mette; Engh, Knut Roar; Garmannslund, Per Einar. Teacher students in the Norwegian practical pedagogical education course. EDULEARN Proceedings 2017 s. 7110-7114 UIA USN
Untitled
|
|
9. |
Amsrud, Arve; Amundsen, Marie-Lisbet; Garmannslund, Per Einar. Postponement behaviour and learning habits in higher education students. EDULEARN Proceedings 2017 s. 7121-7127 UIA USN
Untitled
|
|
10. |
Gulliksen, Marte Sørebø. Making matters? Unpacking the role of practical aesthetic making activities in the general education through the theoretical lens of embodied learning. Cogent Education 2017 ;Volum 4.(1) s. - USN
Untitled
|
|
11. |
Halvorsen, Else Marie. Kulturarvens ulike ansikt. Techne Serien 2017 ;Volum 24.(1) s. - USN
Untitled
|
|
12. |
Lindstøl, Fride. Mellom risiko og kontroll - en studie av eksplisitte modelleringsformer i norsk grunnskolelærerutdanning. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk 2017 ;Volum 3.(1) s. - USN
Untitled
|
|
13. |
Rønningen, Anders. The Norwegian municipal music and art schools in the light of community music. International Journal of Community Music 2017 ;Volum 10.(1) s. 33-43 USN
Untitled
|
|
14. |
Toft, Solveig; Holte, Kari. Det skapende rom - betydningen av det ikke-målbare. FormAkademisk - Forskningstidsskriftet for design og designdidaktikk 2017 ;Volum 10.(3) s. - USN HIOF
Untitled
|